לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

מתקנים מקצועיים לחיטוב הבטן

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
מתקנים מקצועיים לחיטוב הבטן

בטן חטובה היא חלום של כולנו. יש שאומרים שהבטן היא השתקפות של הבריאות. לבטן שטוחה וחטובה יש יתרונות בריאותיים רבים וכמובן לא נשכח את נושא הנראות. 

אז איך ניתן לחטב את הבטן במהירות וביעילות? הדרך הטובה ביותר היא להשתמש במתקנים מקצועיים שמאפשרים התמקדות המאמץ בשרירי הבטן, משדרגים את האימון שלכם ומביאים אותו לשלב הבא.

קבלו כאן רשימת מתקנים מקצועיים לחיטוב הבטן המומלצים ביותר:

מתקן מתח מקבילים

למתקן כמו מתקן מתח מקבילים יתרונות רבים לשמירה על כושר הגוף באופן כללי ואזור הבטן בפרט. אתם יכולים לבצע באמצעותו מספר רב של תרגילים על ידי שימוש במשקל הגוף בלבד. מתקן מקצועי זה מציע אימונים ייחודיים לחיזוק הגב, הכתפיים וכמובן שרירי הבטן. 

כדור פיזיו

כדור פיזיו הוא אביזר המאפשר להתמקד בכיווץ השרירים במהלך תרגילי יציבות. חוסר היציבות שגורם הכדור דורש עומס גדול יותר על שרירי הבטן מאשר במהלך תרגילים המבוצעים על הקרקע. שרירי הליבה שלכם יהפכו לחזקים יותר וגמישים יותר, מה שיאפשר גם יציבה זקופה טובה יותר.

גומיות התנגדות מקצועיות

גומיות התנגדות מקצועיות הן מכשיר כושר ביתי פשוט אך גם אחד היעילים ביותר. בין אם אתם  מתאמנים מתחילים או כבר מנוסים יותר, תרגילים עם גומיות התנגדות יעמידו את השרירים שלכם במבחן משמעותי. השימוש בגומיות התנגדות מציע יתרונות רבים: התנגדות משתנה, מתח בשרירים, הקלה על מפרקים ופחות פציעות. גומיות התנגדות קיימות ברמות חוזק שונות, צבעים וגדלים שונים המאפשרים לכם לקבל גישה למגוון רחב של רמות ביצוע של תרגילים. 

גלגל בטן מקצועי

גלגל בטן מקצועי הוא מכשיר בעל ידית בכל צד, המאפשר לכם לעבוד על הבטן ועל כל שרירי הליבה. בנוסף תרגילים באמצעות גלגל בטן עוזרים לפתח את הכתפיים ולעבוד על שרירי התלת ראשי והגב באותה תנועה. בעזרת אביזר זה, אפשר ליהנות מאימון שלם.

מכשיר לכפיפות בטן

מכשיר לכפיפות בטן נועד לביצוע של כל סוגי התרגילים שמטרתם חיזוק והידוק של שרירי הבטן. זהו אביזר עזר, המספק תמיכה לחלקים מסוימים בגוף במהלך פעילות גופנית. מדובר במכשיר ואקום המחובר היטב למשטח רצפה שטוח וחלק. הודות לכך, הוא אינו זז אפילו תחת עומסים כבדים. גלילים אלסטיים מאפשרים במהלך התרגילים להישען עליהם עם הידיים או הרגליים ולפתח באופן אינטנסיבי ומקצועי את שרירי הבטן העליונה והתחתונה.

מזרן כושר

לבסוף אסור לשכוח את מזרן הכושר, שיכול לסייע רבות במהלך ביצוע תרגילים לחיטוב הבטן. מזרן כושר מבטיח יציבות בזכות שכבה תחתונה הנצמדת לרצפה ומסירה את הדאגה מהחלקה במהלך תרגילים אינטנסיביים. המזרן מונע שלפוחיות ושפשופים או חבלות בחלקים שונים בגוף. לכן זהו אביזר מושלם עבור כפיפות בטן, שכיבות סמיכה ותרגילים רבים נוספים.


כפי שראיתם, יש לא מעט מתקנים מקצועיים לחיטוב הבטן. נשאר רק לבחור את המתאים ביותר עבורכם ולצאת לדרך.

← לפוסט הקודם פוסט הבא →