לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

מזמינים אתכם לזוז: אימון גופני ושובר שגרה בעזרת גומיות

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
מזמינים אתכם לזוז: אימון גופני ושובר שגרה בעזרת גומיות

גומיות אימון או התנגדות נחשבות לאמצעי יעיל עבור בניית אימון יצירתי ושובר שגרה, הניתן לביצוע בעצימות משתנה ובהתאמה לכל הרמות

תקופת הקורונה סיפקה עבורנו הוכחה כי ניתן לשנות ללא הכר ותוך פרק זמן קצר הרגלי חיים שלמים ב-180 מעלות. כך גם עבור חובבי הספורט והכושר הגופני שבינינו, אשר נאלצו לחפש אלטרנטיבות חדשות לטובת ביצוע אימונים בימי הסגר והבידודים, ובשעה שחדרי הכושר והסטודיו למיניהם נותרו סגורים. 

אחד הפתרונות השכיחים ביותר שהוכחו כיעילים לטובת ביצוע אימון איכותי בעצימות משתנה ובהתאמה לכל רמות, כולל שימוש בגומיות אימון או התנגדות, המאפשרות לבצע אימון פונקציונלי ומותאמות באופן ייעודי לרמת המתאמן, בין אם הוא ספורטאי חובב או מקצוען. 

גומיות אימון – מעולם הפיזיותרפיה לספורט

גומיות התנגדות מקורן מעולם הפיזיותרפיה, שם נעשה בהן שימוש לטובת שיקום או התאוששות במקרה של פציעה, דלקת או כאמצעי ייעודי לטובת חיזוק השרירים באזור מסוים. היתרון המשמעותי הגלום בגומיות האימון טמון בעובדה שניתן לבצע באמצעותן תרגילים מכל קשת הסוגים, מהפשוטים ועד המורכבים ביותר.

כך ניתן לבצע עם הגומיות תרגילים לחיזוק פלג הגוף התחתון, תוך שימת דגש על אזור הירכיים והאגן, ביצוע תרגילי התנגדות לרגליים, עבודת ליבה על שרירי הבטן ועד לפלג הגוף העליון, לרבות שרירי החזה, הזרועות, הכתפיים ועוד. 

יתר על כן, בעזרת הגומיות ניתן לשפר את הגמישות ולעבוד על הארכת השרירים כאמצעי עזר לאימוני יוגה, פיזיותרפיה או פילאטיס. במקביל, אפשר  לבצע איתם תרגילי חיטוב ועיצוב הגוף המסייעים בהצרת היקפים וירידה במשקל, ועד לתרגילי התנגדות ברמה גבוהה יותר שתכליתם חיזוק מערכת השלד והשרירים.

זה המקום לציין כי יש להבדיל בין סוגי גומיות האימון המוצעות בשוק. חלקן עשויות לטקס טבעי, הנחשב ליקר ואיכותי יותר, אל מול גומיות אחרות העשויות מבד סינטטי. רצוי לבחון את מרכיבי הגומיות באופן מעמיק ואף במידת האפשר להתנסות בהן טרם הרכישה.

בדקו גם:

גומיות אימון – מתאים לכולם

אין זה משנה אם הנכם קרייריסטים בעלי לו''ז צפוף, הורים במשרה מלאה, צעירים, מבוגרים או כל תירוץ אחר. אימון בעזרת גומיות התנגדות מתאים לכל האוכלוסייה, וזאת שוב לאור העובדה שהוא מאפשר התאמה של אימון לכל הרמות ובעצימות משתנה.

בעזרת נפלאותיה של הרשת, סרטוני היוטיוב למיניהם והתוכן הוויראלי שמקדמים מיטב מאמני הכושר, תוכלו להיווכח בעצמכם מהו האימון האידיאלי עבורכם, ולבצע אותו בזמן ובמקום המתאים לכם. 

סיבה נוספת שעשויה להקים אתכם מהספה ולבצע אימון איכותי בעזרת גומיות התנגדות, נעוצה בעובדה שהגומיות הן מוצר זול יחסית וקומפקטי, הניתן לקיפול ונשיאה בתיק או ברכב. 

אז קדימה, זה הזמן לוותר על כל התירוצים שהכנתם מראש, לזנוח את הסמארטפון והמחשב, לעלות על בגדי ספורט ולהתחיל להתאמן. גומיות האימון צפויות להפוך את הפעילות הגופנית לחוויה מועצמת, המספקת מזור לגוף ולנפש. 

← לפוסט הקודם פוסט הבא →