לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

זו קריאה אחרונה: לא רק השמיים נפתחו, אלא גם התיאבון לכושר!

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
זו קריאה אחרונה: לא רק השמיים נפתחו, אלא גם התיאבון לכושר!
הקורונה אולי עוד כאן, אך מי שנותנת לה "פייט" היא השגרה שלאט לאט עושה קאמבק. כמוכם, גם אנחנו חיכינו לרגע בו נראה את השמיים פתוחים, את נמל התעופה גדוש בנוסעים נרגשים ואת פניהם (כן, בוטלה חובת עטיית מסכות בחללים סגורים!). הסבלנות? ללא ספק השתלמה!

אתם טסים בקרוב לחופשת חלומותיכם? הרשו לנו להציץ במזוודה שלכם: לוקים לכל השבוע, הבושם המזוהה אתכם ומטען למכשיר הנייד – לכל אלו כבר ייעדתם מקום. ואביזרים שיאפשרו לכם לשמור על כושר בחופשה? אולי תופתעו, אך גם להם יש מקום! אנחנו ב-FITBANDER מציעים מגוון רחב של אביזרי כושר מתקפלים / קומפקטים המותאמים לניוד מחוץ לבית. אז אל תשכחו לארוז לבד (ואת מה שבעיקר חשוב).

זמן לשופינג? יש! וזמן לאימוני כושר בחופשה? חייב להיות!

קניות שוות, מוזיאונים, מסעדות, פארקים או אגמים – מה מתוכנן בלו"ז החופשה שלכם? אנחנו לא יודעים באיזה יעד אתם צפויים לנפוש, אך יודעים בוודאות כי תוכלו לשמור על כושר בכל מקום בעולם. לפניכם, מספר אביזרים שאולי לא יחתימו את הדרכון, אך בהחלט יוכלו לעלות אתכם לטיסה:

  • רצועות אימון תואמות TRX לא משנה אם תבחרו להתארח בחדר קלאסי או בסוויטה מפנקת, שכן כך או כך בית המלון מתחייב בפניכם על דלת. ומדוע אנו מציינים זאת? משום שעל מנת להתאמן עם רצועות התואמות TRX זה כל מה שאתם צריכים! אז על איזו קבוצות שרירים אתם מתכננים לעבוד במהלך החופשה?
  • חבל קפיצה מקצועי בחופשה, כמו בחופשה, נמצאים במרוץ מאתר תיירותי אחד לאחר. בבוקר, לפני שאתם "קופצים" למרכז קניות, מוזיאון או פארק שהמליצו לכם עליהם, למה שלא תקפצו בחבל קפיצה מקצועי? המתכון לחופשה מנצחת: "לשרוף" כסף, אך גם קלוריות.
  • גלגל בטן מקצועי להישכב על הרצפה בחדר בית המלון בכדי לעבוד על הבטן? זו אופציה. עם זאת, אתם ראויים לא רק לחוויית חופשה, אלא גם לחוויית אימון נפלאה! ומי יספק לכם אותה? גלגל הבטן כמובן.

רוכשים ציוד כושר לקראת הנסיעה? אלו הטיפים שלנו:

  • בדקו היטב מהו משקלו של כל אביזר שאתם רוכשים (הרי לא תרצו לנסוע עם overweight)
  • תנו עדיפות לאביזרים מהם יוכלו ליהנות גם השותפים שלכם לנסיעה
  • שימו לב כי אתם רוכשים אביזרים לאירובי + אביזרים לתרגילים כוח (לדוגמא: דלגית + משקולת יד)
  • שאלו את עצמכם: "האם אשתמש באביזר הכושר הזה גם בארץ?". במידה שכן, בחרתם טוב

לא משנה היכן תנפשו, אלא עם מי! בדיוק בגלל זה, אנחנו ב-FITBANDER דאגנו שאלו שאתם אוהבים יוכלו להתלוות אליכם למדריד, ניו יורק, דובאי או לכל יעד אחר – אביזרי הכושר. מעוניינים להתייעץ איתנו לגבי אביזרי כושר מתקפלים / קומפקטים שיכולים להיכנס בקלות לטרולי? התקשרו – 050-870-7099

← לפוסט הקודם פוסט הבא →