לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

איך להכניס את עצמך לשגרת אימונים בבית

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
איך להכניס את עצמך לשגרת אימונים בבית

האם גם אתם מתים להתחיל לעסוק בפעילות גופנית, לרוץ בפארק או לסיים את הערב בשחייה בבריכה, אבל לא באמת יש לכם כוח? אל תחשבו שאתם לבד! אכן להתמיד באורח בריא ואימונים קבועים זה עסק לא קל בכלל, אבל בהחלט אפשרי.

קבלו מספר טיפים, שיעזרו לכם להיכנס לכושר בלי לצאת מהבית

הגדירו מטרות ריאליות

קיבלתם החלטה ואתם מוכנים לחיים חדשים. אתם מפליגים על כנפי הדמיון וכבר רואים תמונות של גוף החטוב. חכו רגע, השינויים אינם קורים ביום אחד. תזהרו להגדיר מטרות מרחיקי לכת כמו: לקום כל יום בחמש בבוקר, לבצע תוך שבוע 10 תרגילי מתח או להפוך בין לילה למומחה ליוגה. אימון מספר פעמים בשבוע היא החלטה ריאלית שתוכלו לעמוד בה. אתם חייבים להתאזר בסבלנות, להתמיד ולפרגן לעצמיכם על כל התקדמות.

תגלו את האהבה שלכם

אין צורך להכריח את עצמכם לעשות מה שאתם בכלל לא אוהבים. שונאים לעשות כפיפות בטן? יש שפע של תרגילים לבטן. נסו את תרגילי פלאנק, אופניים או מספריים. לא אוהבים סקוואט? גם כאן יש חלופות. תמצאו את מה שאתם אוהבים ועושה לכם טוב. רק ככה תוכלו להתמיד.

תכנון של לו"ז

גמישות מבחינת זמן היא אחת מהיתרונות הרבים של אימונים ביתיים. אולם חשוב להבין שבין ארבעת הקירות יש תמיד עוד המון פעילויות מלבד ספורט, והן יכולות להיראות חשובות ודחופות יותר. שטיפת כלים, כביסה, בישולים או סתם צפייה בסדרה אהובה -  תמיד יהיו הסחות דעת. לכן הכרחי להקפיד על תכנון האימון ולשבצו בלו"ז שלכם.

תדירות אימונים

עדיף להתאמן פחות אבל לעשות זאת באופן קבוע. אימון יומי של 20 דקות יעיל יותר מאימון ארוך ומתיש של פעם בשבוע. תגדילו את משך האימונים בהדרגה ואל תשכחו להתחמם לפני כל אימון על מנת למנוע פציעות מיותרות. תזכרו גם שתרגילים צריכים להתבצע תמיד בקצב נוח ולא לגרום לכאב. 

תתאמנו רק בבגדי ספורט

למרות שמדובר באימון בבית, אל תחסכו על קניית בגדי ספורט ונעליים טובות. בגדים איכותיים יכניסו אתכם לאווירת אימונים, יספקו לכם נוחות ויהפכו את האימון למהנה יותר.

תתחילו מקטן

לעתים קרובות קורה שאנשים קונים מנוי שנתי לחדר כושר או מכשיר כושר ביתי יקר, בתקווה שזה יהווה תמריץ והם יתחילו להתאמן. מה שקורה בפועל הוא שהמנוי לא מנוצל והמתקן אוגר אבק או הופך להיות מתלה לבגדים. במקום זאת, תתחילו להתאמן בבית עם מכשירים קטנים, שלא דורשים השקעה כספית גדולה.

לא תמיד קל להתחיל להתאמן בבית ועוד יותר מאתגר להתמיד באימונים, אך זה לגמרי מתגמל! מקווים שהטיפים שלנו יעזרו לכם להיכנס לשגרת אימונים מבורכת ולהגיע לתוצאות רצויות. מעוניינים במידע נוסף? הצוות שלנו תמיד לרשותכם. חייגו 050-870-7099 או תשאירו הודעה ונחזור אליכם.

← לפוסט הקודם פוסט הבא →