לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

תרגילים עם כדור הטחה מקצועי

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
תרגילים עם כדור הטחה מקצועי

כדור הטחה הוא כדור מלא בשבבים, ברזל, ג'ל או חול ומכוסה בגומי עבה, ניילון או עור כדי לתת הרגשה נוחה ליד. לרוב, כדור ההטחה נמכר במשקלים מ- 2 עד 25 ק"ג, אך ישנם גם דגמים בעלי משקל גדול יותר. כדור הטחה מקצועי משמש לאימונים אירוביים שונים. בניגוד לכדור רגיל, כדור ההטחה מקצועי אינו קופץ כשמנסים לכדרר אותו על המשטח, אלא מפחית את כוח הפגיעה.

כדור הטחה אידיאלי לסוגי אימונים רבים. אפשר לעבוד איתו על שרירי הבטן, הוא משמש לתרגילי שיווי משקל, זריזות וקואורדינציה. היתרון הנוסף הוא שכדור ההטחה מגיע במשקלים ובגדלים שונים, כך שגם אם אתם מתחילים, תוכלו להשתמש במשקל המתאים לכם.

אם עדיין לא ניסיתם לבצע תרגילים עם כדור הטחה מקצועי, זה הזמן להתחיל!

קבלו מספר תרגילים עם כדור הטחה מקצועי

ראשן טוויסט

שבו על הרצפה, כופפו את הברכיים, תניחו רגליים על הרצפה. החזיקו את כדור ההטחה ליד החזה ופנו לצד בזווית של 45° תוך הידוק שרירי הבטן. השאירו את הרגליים ללא תנועה על הרצפה או הרימו קצת באוויר על מנת להקשות על התרגיל. חזרו לעמדת ההתחלה ופנו לצד השני.

פלאנק

הניחו את כדור ההטחה על הרצפה והניחו עליו שתי ידיים. שמרו על הידיים ישרות, כמו בתנוחת פלאנק קלאסית, תוך שמירה על איזון על כדור ההטחה. הדקו את שרירי הבטן ושמרו על הגוף בקו אחד. אפשרות נוספת – לבצע פלאנק כשהרגליים מונחות על כדור ההטחה. הניחו לאט רגל אחת על הכדור ולאחר מכן את השנייה כדי לשמור על שיווי משקל. 

טיפוס הרים

התחילו בתנוחת פלאנק כששתי הידיים מונחות על כדור ההטחה. משכו את ברך ימין אל החזה ולאחר מכן את שמאל. המשיכו להחליף ברכיים כמה שיותר מהר, תוך הפעלת שרירי הליבה. 

סופרמן

שכבו על הבטן, הושיטו את הידיים לצדיים, קחו את כדור ההטחה ביד ימין. הרימו את הגב העליון והרגליים מהקרקע. משם, גררו את כדור ההטחה ליד שמאל. הישארו בעמדת "סופרמן" כל הזמן. לאחר מכן גררו את כדור ההטחה בחזרה אל יד ימין. 

הרמת הגוף בשכיבה 

שכבו על הגב והניחו את רגל ימין על כדור ההטחה. הרימו את הירכיים מהקרקע ויישרו את רגל שמאל באוויר, כך שכל משקל הגוף יהיה על רגל ימין. המתינו שנייה, ואז חזרו לאט לעמדת ההתחלה והוריד את הגוף על המזרון.

מכרעים

בזמן ביצוע מכרע לאחור, הניפו את הכדור מעל ראשכם באלכסון לכיוון ההרגל הקדמית.

אנו בטוחים שהצלחתם לזהות את הייחודיות של תרגילים עם כדור הטחה ולהבין שהכדור הטחה עוזר לפתח בו זמנית מספר קבוצות שרירים ומסייע לחיטוב הגוף ושיפור הכושר במהירות וביעילות. תרכשו כדור הטחה במשקל מתאים באתר שלנו ותתחילו להתאמן!

← לפוסט הקודם פוסט הבא →