לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

תרגילים עם כיסא רומי מתקפל

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
תרגילים עם כיסא רומי מתקפל

כיסא רומי הוא ציוד כושר רב תכליתי. אתם יכולים להשתמש בו כדי לפתח את שרירי הליבה, להשיג שרירי בטן מפוסלים, לשפר את היציבה, לחזק את שרירי הגב, הגלוטאוס, שרירי הירך או שרירי הבטן ולבצע אימון גוף מלא.

בין אם אתם רוצים לבצע תרגילי כיסא רומי בבית ובין אם אתם זקוקים להשראה לאימון הבא שלכם בחדר הכושר, תרגילי הכיסא הרומי הבאים יעזרו לכם להיכנס לכושר. תמיד ניתן כמובן לשלב את התרגילים עם הכיסא הרומי במהלך האימונים עם תרגילים נוספים המכוונים לקבוצות שרירים שונות.

קבלו כאן מספר רעיונות לתרגילים עם כיסא רומי מתקפל

כפיפות בטן צדיות

אחד התרגילים הפופולריים ביותר לביצוע באמצעות כיסא רומי הוא כפיפות בטן צדיות. תרגיל זה מכוון בעיקר לשרירים אלכסונים. ביצוע תרגיל זה עוזר להשיג את שרירי הבטן הנחשקים. אולם היתרונות של התרגיל הזה הם לא רק אסתטיים, שכן שימוש בשרירי אלכסונים חזקים יותר יעזרו לשפר את ביצוע התרגילים האחרים כגון דדליפט וסקוואט. 

כפיפות בטן צדיות עם משקל

במידה ואתם מרגישים שכבר שולטים בתרגיל הקודם, תוכלו להתקדם לכפיפות צד עם משקל. הוספת משקל עוזרת להעמיס יתר על המידה על השרירים האלכסונים ולתת להם גירוי נוסף. ניתן להשתמש בכל סוג של משקל כגון: משקולת, קטלבלס, משקולות צלחת או אפילו גומיות התנגדות. עם זאת, תזכרו שזוהי וריאציה מתקדמת יותר, כך שאם אתם רק בתחילת הדרך, קודם תבצעו את התנועה באמצעות משקל הגוף בלבד.

פשיטת גב 

פשיטת גב הוא תרגיל כיסא רומי קלאסי. תרגיל זה יכול לחזק את שרירי הגב התחתון ולעזור לכם לפתח את זוקפי הגב. לקבוצת שרירים זו יש חלק מכריע בשמירה על גב ישר. תרגילי כיסא רומי אלה מקלים על כאבי גב תחתון ועוזרים לשפר את היציבה. על מנת להימנע מפציעות, חשוב במהלך ביצוע התרגיל, להקפיד על שמירה על גב ישר ולא לקמר אותו. כמו כן, יש לשמור על עמוד השדרה והירכיים מיושרים. אם אתם חווים כאבי גב בעת ביצוע תרגיל זה, עדיף להפסיק.

תרגילי פוש אפ בשיפוע

שכיבות סמיכה מסורתיות הן תרגיל נהדר עבור החזה, הזרועות והכתפיים. קיימות וריאציות רבות לתרגיל זה, כולל תרגילי פוש אפ בשיפוע על כיסא רומי. עמדו מאחורי הכיסא ותפסו את הידיות. הטו את גופכם כדי ליצור זווית של 45 מעלות עם הרצפה, כופפו את המרפקים והשתמשו בידיות כדי להוריד את פלג הגוף העליון כך שהחזה כמעט ויגע ברפידות בגב הכיסא. הקפידו לשמור על גופכם בקו ישר והימנעו מקימור הגב.

מקווים שסקירת תרגילים עם כיסא רומי מתקפל עזרה לכם לקבל החלטת רכישה נכונה. מעוניינים לקבל ייעוץ נוסף טרם הרכישה של כיסא רומי? תפנה אלינו ונשמח לסייע

← לפוסט הקודם פוסט הבא →