לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

זה הזמן להתחשב: כל מה שצריך לאימון פילאטיס מושלם

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
זה הזמן להתחשב: כל מה שצריך לאימון פילאטיס מושלם

שיטת אימון הגוף נחשבת לפופולארית במיוחד בישראל עם מאות אלפי מתאמנים אשר מקדישים לה את זמנם וגופם. על מנת למקסם את האימון שלכם, היכרות עם כמה אביזרי פילאטיס MUST לאימון פילאטיס מושלם

שיטוט קל ברחובות תל אביב או בחדרי הכושר והסטודיו השונים, צפוי לחשוף בפניכם את תור הזהב של אימוני הפילאטיס שהפכו בשנים האחרונות לשיטת אימון מועדפת על פני נשים וגברים כאחד. אלו זוכים להגמיש את השרירים, להתחטב ובעיקר ולאזן בין גוף ונפש בשיעורי פילאטיס המקנים להם ערך מוסף. 

אז אם גם אתם הצטרפתם לטרנד הפילאטיס שממשיך לצבור תאוצה בקצב מסחרר, הרשו לנו להציג בפניכם כמה אביזרי פילאטיס MUST לאימון פילאטיס מושלם. אתם מוכנים? בואו נצא לדרך...

טבעת פילאטיס

אביזר פונקציונלי המשדרג כל אימון פילאטיס וזוכה שלא בכדי גם לתואר ''טבעת הקסם''. זוהי למעשה טבעת אלסטית המאפשרת לבצע מגוון רחב של תרגילים ברמות קושי שונות, תוך עבודה איכותית ומבוקרת על קבוצות שרירים בכל הגוף. 
באמצעות טבעת פילאטיס ניתן, בין היתר, לחזק את שרירי חגורת הכתפיים, לעבוד על שיווי משקל, לעצב את הבטן, לאמן את שרירי הירכיים והחזה והרשימה עוד ארוכה. יצוין כי המבנה הייחודי של טבעות הפילאטיס מעניק להן גמישות ועמידות גבוהים במיוחד. ואם זה לא מספיק, טבעות אלו מספקות אלמנט יצירתי שיספק עבורכם אימון שובר שגרה בכל פעם מחדש.

מזרן פילאטיס

מוצר צריכה בסיסי לכל מתאמני הפילאטיס באשר הם – מתחילים, מתקדמים, מבוגרים, נשים בהריון ועוד. חשוב להצטייד במזרן המספק יציבות מקסימלית עם המשטח/רצפה, כך שניתן יהיה לבצע את כל סוגי התרגילים בכל רמות הקושי בצורה בטוחה ובטווחי תנועה מלאים.
יתרונות נוספים הגלומים במזרן פילאטיס איכותי הם ניידות, קרי אפשרות לשאת אותו איתכם על הגב או ברכב לכל מקום בו תחפצו, יחד עם אפשרות להתאמן בסטייל עם מזרנים בצבעים ייחודיים אליהם אי אפשר להישאר אדישים.

גומיות פילאטיס לכפיפות בטן 

אביזר נוסף המסייע לשדרג את אימון הפילאטיס, תוך מתן דגש על עבודה על שרירי הבטן, הידיים, הכתפיים והרגליים. גולת הכותרת של גומיות אלו הוא באופן בו ניתן להיעזר בהן לטובת ביצוע כפיפות בטן. כל שעליכם לעשות הוא פשוט להכניס את הרגליים לתוך הפדלים, ובאמצעות הידיות למשוך את הגוף כלפי מעלה. ניתן לשלוט על רמת ההתנגדות ועוצמה משתנה, וכך להתאים את התרגיל לרמת הקושי בדיוק לרמה שלכם.

גומיות הפילאטיס משמשות כמוצר קומפקטי אותו ניתן לקחת לדרך ולהתאמן עמו בכל מקום בו רק תחפצו. במקביל, באמצעות הגומיות תוכלו לבצע אימונים מעניינים ומאתגרים, בבית וגם בחוץ!

רוצים לדעת עוד? מוזמנים לבחור בין שלל אביזרי פילאטיס MUST לאימון פילאטיס מושלם מבית Fitbander בלחיצה כאן
.

← לפוסט הקודם פוסט הבא →