לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

כל אחד יכול: אימון יוגה לחיזוק הגוף ולנפש

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
כל אחד יכול: אימון יוגה לחיזוק הגוף ולנפש

שיטת התנועה והאימון הגופני שכבשה את העולם מעניקה סיפוק ומרגוע למתאמנים מכל הרמות והגילים. על מנת שגם אתם תוכלו להתנסות, הכנו לכם מדריך קצר עם אביזרי יוגה מומלצים לאימון יוגה מושלם

אין זה סוד כי אימוני היוגה זוכים בשנים האחרונות לתור זהב חסר תקדים. שיטת התנועה והאימון הגופני שמקורה בהודו, הפכה לחלק בלתי נפרד מחייהם של מתאמנים רבים, הבוחרים להתמסר אל נפלאות השיטה. אלו מבצעים מגוון רחב של תנוחות מורכבות המאריכות את השרירים ומשפרות את יכולות הגמישות, מסייעות לחיטוב הגוף, ועל הדרך מזכות אותם בשלווה ומרגוע לנפש.

בין אם אתם מקצועני יוגה מנוסים שכבר מכירים את כל התנוחות בעל-פה, או לחילופין במידה ואתם רק עושים את צעדיכם הראשונים בתחום, הכנו עבורם מדריך קצר הכולל בתוכו אביזרי יוגה מומלצים לאימון יוגה מושלם. 

מזרן יוגה

האביזר הבסיסי והחשוב ביותר לאימון יוגה בכל רמת קושי. חשוב כי המזרן יהיה יציב ויספק תחושה מגע ונוכחות איכותית עם המשטח, על מנת לספק לכם קשר בלתי אמצעי עם הקרקע בכל סוגי התרגילים.

חשוב לבחור מזרן יוגה העשוי מגומי איכותי מסוג TPE, אותו ניתן לקפל ולארוז איתכם בקלות בתיק או ברכב. עוד כדאי לדעת כי מזרני היוגה מאפשרים תרגול עליהם לכל סוגי המתאמנים – מתחילים, מתקדמים, מבוגרים, נשים בהריון ועוד.

גלגל יוגה

הגלגל מספק תמיכה עבור תנוחות יוגה מאתגרות בשילוב יצירתיות לאימון עצמו. ניתן לבצע בעזרתו תרגילים המשפיעים על מגוון רחב של קבוצות שרירים בגוף, ובמקביל ליהנות באמצעותו מפיתוח קואורדינציה, איזון ויציבה נכונה, כמו גם גמישות ושחרור.

גם כאן רצוי לבחור גלגל יוגה בעל כושר נשיאה גבוה, אותו תוכלו לנצל לאימון מיטבי בבית, בסטודיו או אפילו תחת כיפת השמיים.

 

גליל יוגה

אביזר נלווה נוסף המשדרג כל תרגול יוגה. ניתן להשתמש בו לעיסוי רקמות עמוק ושל עצמות ושרירים (בדגש על שרירי הגב, חגורת הכתפיים ופלג הגוף התחתון) לטובת הפגת מתחים ושחרור אידיאלי.

מומלץ להקפיד על בחירת גליל מעט מחוספס למניעת החלקה, אך במקביל כזה שיספק תחושה נעימה וממכרת שתוסיף אלמנט נוסף לאימון היוגה שלכם.

גומיות ירך

סט גומיות התנגדות לירך מסייע להעלות את רמת הקושי באימון ולהעיר קבוצות שרירים נוספות, לצד שיפור הגמישות ומתיחה על פי יכולותיו האינדיבידואליות של המתאמן. הגומיות המתאימות לגברים ונשים כאחד, הן קלות משקל, כך שניתן לשאת אותן בתיק או אפילו ביד בקלות.

במידה והנכם מעוניינים להעצים את האימון שלכם ולהפוך אותו למאתגר ושובר שגרה, שימוש בגומיות ירך עתיד לעשות עבורכם את העבודה על הצד הטוב ביותר.

רוצים לדעת עוד? מוזמנים לבחור בין שלל אביזרי יוגה מומלצים לאימון יוגה מושלם מבית Fitbander בלחיצה כאן.

← לפוסט הקודם פוסט הבא →