לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

זה רק אני והמזרן שלי

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
זה רק אני והמזרן שלי

מזרן ספורט איכותי הינו מצרך ייעודי לביצוע תרגילי כושר, יוגה ופילאטיס בזמן ובמקום המתאימים לכם. רגע לפני שאתם בוחרים את המזרן האופטימלי עבורכם, הגיע הזמן אחת ולתמיד לענות על השאלה – האם יש הבדלים בין סוגי מזרנים לאימון? 

אין זה סוד כי מזרן אימון הפך ברבות השנים לאחד מאביזרי הכושר הנלווים והשכיחים ביותר עבור מתאמני ספורט באשר הם. בין אם מדובר בשיעורי יוגה ופילאטיס, אימון כושר קלאסי או תרגול מדיטציה, חשוב להצטייד במזרן עמיד ואיכותי שיוכל לשמש אתכם למשך זמן רב. 

לאור שפע מזרני הספורט המוצעים בחנויות הכושר והפנאי, כמו גם בחנויות המקוונות ברשת, אנו עשויים לעיתים שלא לבחור את סוג המזרן האופטימלי עבור סוג הפעילות הגופנית המתאימה לנו. בדיוק לשם כך, הגיע הזמן אחת ולתמיד לנסות ולענות על השאלה – האם יש הבדלים בין סוגי מזרנים לאימון?

לפני שניכנס לעובי הקורה, חשוב לשים דגש על כמה פרמטרים חשובים אליהם יש לשים לב בעת בחירה במזרן ספורט. ראשית, יש לוודא כי המזרן יציב ודביק בחלקו התחתון, כך שיימנע תזוזות מיותרות ויאפשר לנו לבצע אימון על קרקע ישרה ללא כל תנודות. בנוסף, עלינו לוודא כי אנו מתאמנים על קרקע ישרה (סטודיו, דק חוץ, סלון או כל מרחב אחר), שכן לפני ההנאה והצלחת האימון, אסור לנו לוותר על היבט הבטיחות תוך צמצום כל אפשרות כי נגרור פציעה חלילה.

פרמטרים נוספים שחשוב לתת עליהם את הדעת בעת בחירת המזרן: 

 

נגישותסביר להניח שנשאף להזיז את המזרן ממקום למקום, לסחוב אותו איתנו ברכב, בתיק או ביד. על כן, חשוב שיהיה זה מזרן גמיש ונוח לקיפול והתניידות. 

חספוס – חשוב כי נקודות החיכוך בין כפות הידיים, הרגליים ויתר חלקי הגוף של המתאמן עם המזרן יהיו יציבות, שכן מזרנים חלקים עלולים לפגוע באיכות האימון ואף להקשות על הישארות באותו מנח למשך זמן. כמו כן, מדובר באפקט תחושתי שמקנה למתאמנים רבים ביטחון בעת ביצוע תרגילים ברמות קושי שונות.

מראה חיצוניכמו כל מוצר אותו אנו רוכשים, כך גם בתחום הכושר קיימים אינספור מזרני ספורט בצבעים ותצורות שונות. אמנם מומלץ להתמקד קודם כל באיכות המזרן ועמידותו בהתאם לסוג הפעילות הגופנית, אבל כפי שכולנו יודעים 'אין טוב ממראה עיניים'. על כן, מומלץ לבחור גם במזרן שיתאים לסגנון האישי שלכם ויעלה לכם חיוך על הפנים. 

וכעת לבחירה המזרן עצמו. ישנם שני סוגי בולטים של מזרנים – עבים לעומת דקים. חשוב להבהיר כי בעוד המשטחים העבים מתאימים לסוגי ספורט ואימונים בעצימות גבוהה (כדוגמת: ענפי קרב, קרוספיט, התעמלות קרקע), הרי שמזרנים דקים נועדו לשמש פעילות ''רגועה יותר'' ללא תזוזה משמעותית (כדוגמת: פילאטיס, יוגה, תרגילי בטן).

רוצים לדעת עוד? מוזמנים לבחור מזרן אימון איכותי מבית Fitbander בלחיצה כאן.

← לפוסט הקודם פוסט הבא →