לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

גיוון הוא שם המשחק: אימון בעזרת גומיות עם ידיות

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
גיוון הוא שם המשחק: אימון בעזרת גומיות עם ידיות

נמאס לכם ממשקולות היד או מאימונים מפרכים שאינם מניבים תוצאות? יתכן כי כדאי שתנסו לאתגר את עצמכם באימון המשלב גומיות התנגדות עם ידיות, בדרך לתוצאות שתמיד חלמתם עליהם

 
תקופת הקורונה שחווינו עד לאחרונה ונראית כבר כחלק מההיסטוריה, הצליחה לטלטל את שגרת החיים של כל אחד ואחת מאיתנו. עבור הספורטאים שבינינו, המבצעים פעילות גופנית על בסיס קבוע, היו אלו ימים מאתגרים במיוחד, שהצריכו חיפוש אחר אלטרנטיבות אימון חדשות, בשעה שמכוני הכושר וחדרי הסטודיו למיניהם היו סגורים.

אחד האימונים היעילים ביותר שזכו לעדנה מחודשת כללו אימונים בעזרת גומיות עם ידיות, אותן ניתן היה לבצע מכל מקום ובכל זמן – בין אם במרפסת או חצר הבית ועד למרתף או מורד הרחוב. 

אימון בעזרת גומיות עם ידיות – מה זה אומר?

גומיות הכושר המשלבת ידיות הפכו למצרך בסיסי עבור ספורטאים רבים, מקצוענים וחובבים כאחד, שבחרו ליהנות מנפלאותיו של מכשיר הכושר הפשוט אמנם, אך כזה המאפשר לבצע מגוון רחב של תרגילי חיטוב וחיזוק לכל קבוצות השרירים בגוף. נוסיף לכך את העובדה שמדובר בגומיות נוחות לנשיאה, הניתנות לקיפול מהיר בכל תיק, והרי לכם אביזר אימון אולטימטיבי ואיכותי במיוחד.

גומיות כושר למעשה יוצרות עומס על השריר, זאת על ידי יצירת התנגדות למשקל הגוף. בעזרתן ניתן לבחור גם את רמת הקושי של האימון, שהינו מותאם ליכולותיו של המתאמן. 

אימון בעזרת גומיות עם ידיות – במה לבחור?

ניתן למצוא גומיות התנגדות איכותיות ממיטב יצרניות הספורט המובילות, בחנויות הכושר השונות (כולל אפשרויות רכישה אונליין). לרוב מדובר בחבילות של 5-3 גומיות. הסט האיכותי ביותר הוא כזה הכולל 5 גומיות (מסוגל לספק משקל משתנה של עד 68 קילוגרם במקסימום).

טרם הרכישה חשוב לוודא כי הנכם רוכשים גומיות עמידות שאינן נקרעות, וכן כי ניתן לעגן אותן לדלת, קיר או כל מבנה אחר.

אימון בעזרת גומיות עם ידיות – מתרגילים פשוטים ועד למורכבים

בניגוד למשקולות יד או אביזרי אימון אחרים שאינם ורסטיליים, בעזרת גומיות התנגדות המשולבות עם ידיות, תוכלו לבצע שורה ארוכה של תרגילי כוח שעשויים לקחת אתכם לקצה. 

בין התרגילים השכיחים אותם ניתן לבצע בעזרת גומיות עם ידיות, תוכלו לפתח את שרירי פלג הגוף התחתון (שרירי הארבע ראשי, המכרעים, תאומים, עכוז), פלג הגוף העליון (חזה, כתפיים, זרועות, צוואר ועוד) וכן לחזק ולחטב את שרירי הבטן באמצעות מספר רב של תרגילים ייעודיים. בנוסף, גומיות עם ידיות הן כלי איכותי לטובת ביצוע מתיחות הנועדו להגמשת השרירים ותחושת ''אורך'' נעימה. 

מה שבטוח, אימון עם גומיות משולבות ידיות הוא אופציה מועדפת שיש בה בכדי להוביל לשיפור הכושר הגופני שלכם, ועל הדרך לספק גיוון לשגרה הספורטיבית שלכם. אז קדימה, למה אתם מחכים? זה הזמן לנסות אימון חדש ומרגש.

← לפוסט הקודם פוסט הבא →