לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

אימון נוח בבית VS אימון בחדר כושר

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
אימון נוח בבית VS אימון בחדר כושר

קבלת החלטה להתחיל להתאמן - זהו הצעד הראשון בדרך לאורח חיים בריא. אבל הדברים קצת מסתבכים כשמגיעים להתלבטות איך עושים את זה נכון. השאלה שנשאלת לרוב, היא איפה עדיף להתאמן - בבית או  בחדר כושר? 

ננסה להשוות בין שתי האופציות ולעזור לכם לקבל את החלטה הנכונה ביותר עבורכם.

יתרונות של אימון בבית

תקציב

אימונים בבית אינם מצריכים רכישת מנוי יקר וגם אין צורך לשלם על תוכנית אימונים. היום ניתן למצוא לא מעט תוכניות כושר טובות באינטרנט.

חסכון בזמן

אימון ביתי לא מצריך יציאה מהבית ונסיעה לחדר כושר. גם אם חדר הכושר קרוב לבית, עדיין התארגנות ונסיעה יכולים לבזבז בממוצה כ -1-2 שעות בשבוע. כולנו חווים שגרת יום עמוסה, ואת הזמן שנחסך אפשר להשקיע בדברים חשובים יותר.

נוחות וגמישות

אימון בבית נוח יותר מאימון בחדר כושר. בבית אפשר להתאמן בכל שעה ואין צורך להיות תלוי בשעות וימי העבודה של המכון.

נוחות פסיכולוגית

חלק מהמתאמנים, בעיקר המתחילים שבהם, מרגישים אי נוחות בחדר כושר. יש שנלחצים מכמות גדולה של אנשים שמסביבם ויש שמרגישים לא נוח עם הגוף שלהם מול המתאמנים הוותיקים והחטובים יותר. בבית ההרגשה היא נוחה ונעימה יותר.

יחד עם כל היתרונות שהזכרנו, חשוב להבין, שאימון ביתי דורש משמעת עצמית ויכולת להתעלם מהסחות דעת שיש בבית. מטלות שונות, טלפונים, ילדים שבדיוק זקוקים לתשומת לב - כל אלה עלולים להפריע לאימון ולהוציא אתכם מהקצב.

יתרונות של אימון בחדר כושר

אווירה מעודדת אימון

הייחודיות של אימון בחדר הכושר היא שעצם האווירה של המקום מכניסה אתכם למצב רוח שמכוון לאימון. אתם מוקפים באנשים, שמטרתם לרוב תואמות את מטרותיכם, כך שהסביבה יוצרת מוטיבציה חזקה ותורמת לעבודה פרודוקטיבית. 

נוכחות של מאמן

מתאמנים מתחילים זקוקים לרוב לעזרתו של מאמן, שיעזור ליצור תוכנית אימונים וידגים את הטכניקה הנכונה של ביצוע התרגילים. 

ציוד 

בחדר כושר יש ציוד רב, שמאפשר לעבוד על כל קבוצות השרירים, להגביר את העומס ולייעל את האימון.

אולם, גם כאן כמובן לא הכל מושלם. אימון בחדר כושר מצריך עלויות גבוהות, בזבוז זמן על הגעה למכון וחוסר יכולת להתאמן כשנוח.

השאלה של בחירת המקום לפעילות גופנית היא מאוד אינדיבידואלית ותלויה במאפיינים אישיותיים של כל אחד, בהתמדה ובמסירות לתהליך.

לנו רק חשוב להדגיש, שהיום יותר מתמיד קל להתאמן בבית. ריבוי תוכניות אימונים חינמיות ברשת וזמינות של ציוד ספורט איכותי ובמחירים נוחים, יכולים לאפשר לכם ליהנות מכל היתרונות של אימון ביתי נוח.

אז במה לבחור – כל אחד צריך להחליט בעצמו. הצוות שלנו ישמח לעמוד לרשותכם, לייעץ לכם בכל הנוגע למכשירי ספורט המיועדים לאימון ביתי, לענות על כל שאלותיכם ולעזור לכם לקבל החלטה. חייגו כבר עכשיו – 050-870-7099.

← לפוסט הקודם פוסט הבא →