לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

במכון, עם מאמן או בכלל בבית: איך, איפה ועם מי כדאי להתאמן?

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
במכון, עם מאמן או בכלל בבית: איך, איפה ועם מי כדאי להתאמן?

את המכונה החשובה שאי פעם תהיה לכם – הגוף שלכם, תוכלו להפעיל ב-3 דרכים שונות: האחת היא בחדר הכושר, השנייה היא בליווי של מאמן אישי, והשלישית היא עצמאית, בבית. אז על איזו דרך אתם מתכוונים לעלות בכדי להגיע אל היעד?

"היכל הספורט": להתאמן במכון כושר

האפשרות הראשונה היא להירשם לחדר הכושר ה"מסורתי". אפשר להגיד בזהירות כי העולם מתחלק ל-2: אלו שממש אוהבים מכוני כושר, ואלו שלא מצליחים להחזיק בו אימון אחד. גם במידה שאתם נמנים בקבוצה הראשונה שהזכרנו, דעו מהם היתרונות והחסרונות המגולמים באופציה זו:

  • יתרון: חלל אימונים אחד שתמצאו בו (כמעט) את כל אביזרי ומתקני הכושר
  • חיסרון: בשעות השיא יש "תור" למתקנים השונים, העלות החודשית גבוהה ושעות הפתיחה של המכון קובעות עבורכם מתי תתאמנו 
  • עלות משוערת: 150-350 שקלים לחודש אחד בלבד, בהתאם למכון האימונים וסוג המנוי 

זה רק אני והמאמן שלי: מאמן כושר אישי

אנשים שלא ממש מתחברים למכוני כושר אך עדיין רוצים לשמור על כושר, פונים למאמנים האישיים. במידה שהאופציה הזו על השולחן מבחינתכם, בדקו מול המאמן כי הוא אכן מוסמך לאמן אישית. האימונים האישיים יכולים להתבצע בסטודיו של המאמן, בביתו או תחת כיפת השמיים. 

  • יתרון: תוכנית אימונים הנכתבת ומעוצבת בהתאם לצרכים ולמטרות שלכם. כמו כן, האימון מתקיים במודל "1 על 1" שמבטיח יחס אישי וליווי צמוד עד להשגת המטרה 
  • חיסרון: המתאמנים רבים והמאמן הוא אחד. כל עוד תבחרו להתאמן עם מאמן מנוסה ומבוקש, בחירת יום ושעה לאימון עלולה להיות מאתגרת. החשש: קטיעת רצף האימונים 
  • עלות משוערת: 100-180 שקלים לאימון בודד. פתחו מחשבון, חשבו את העלות החודשית הצפויה בהתאם למספר האימונים השבועי, וגלו עוד חיסרון נוסף...

נוחות מקסימלית, יתרון כלכלי: חדר כושר ביתי

במידה שאתם נמצאים כעת בבית, הסתכלו לרגע סביבכם. החלל בו אתם נמצאים וממנו קוראים שורות אלו, יוכל להפוך בקרוב מאד לחלל האימונים הקבוע שלכם! הקמת חדר כושר ביתי מעולם לא הייתה קלה ונגישה יותר – לוגיסטית וכלכלית, ועבור רבים היא האופציה הראויה והכדאית ביותר. 

  • יתרון: הוצאה כספית חד פעמית על כושר. זהו. בנוסף, שגרת הכושר שלכם אינה תלויה בגורמים חיצוניים כדוגמת זמינות המאמנים או שעות פתיחת המכון.   
  • חיסרון: הקדשת חדר בבית לטובת מכון הכושר הביתי. כלומר, יתכן שתצטרכו לוותר למשל על חדר עבודה / חדר משפחה / חדר משחקים. 
  • עלות משוערת: רק אתם קובעים כמה יעלה לכם חדר הכושר הביתי! בחרו לעצמכם את האביזרים והמתקנים באמצעותם תרצו להתאמן וגלו מהי עלות ההקמה. 

אז איך, איפה ועם מי אתם תרצו להתאמן? ב-FITBANDER מחכים לכם אביזרים ומתקנים לאימון חווייתי, יעיל ומתגמל. נשמח לסייע לכם בתכנון חדר הכושר הביתי שלכם, התקשרו – 050-870-7099

← לפוסט הקודם פוסט הבא →