לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

יום הולדת חזק ובריא: אביזרי כושר כמתנה לאנשים שגדלו בשנה

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
יום הולדת חזק ובריא: אביזרי כושר כמתנה לאנשים שגדלו בשנה

עוד שנה חלפה לה, ושוב אתם מוצאים עצמכם אבודים מול השאלה: "מה להעניק מתנת יום הולדת?". אם תשאלו אותנו, המתנה המושלמת והמוערכת ביותר שתוכלו להעניק היא אורח חיים בריא. אצלנו ב-FITBANDER תמצאו מגוון רחב של אביזרי כושר שניתן להתאמן באמצעותם בבית ומחוצה לו (מרבית האביזרים שלנו נכנסים לתיק גב ומותאמים לנשיאה). הרעיון מוצא חן בעיניכם אך אתם לא בטוחים באיזה אביזר לבחור? ברור שכבר חשבנו על אביזרים מעולים במקומכם, בשבילכם ועבור אלו שיקבלו מכם מתנה.

5 אביזרי כושר שמתאימים כמתנת יום הולדת 

בגדול, כל אביזר כושר הנמכר כאן אצלנו ב-FITBANDER מתאים כמתנת יום הולדת. ובכל זאת, מאחר שמתנה נהוג לעטוף באריזה חגיגית ולהעניק ביד, אנו ממליצים לכם על 5 אביזרים ספציפיים שללא ספק יפתיעו (וקצת יותר):

  • סט גומיות – אמרתם גומיות? אמרתם "פיטבנדר"! אצלנו תמצאו מגוון רחב של גומיות אימון: רצועות תואמות TRX, גומיות ירך, גומיות לעיצוב הישבן, גומיות אימון מבד ועוד. מדובר על מתנה קלאסית וקומפקטית שיש לה מקום בכל תוכנית אימונים ובכל חדר כושר ביתי.
  • דלגית – הדבר הראשון שאתם עושים כשאתם רואים את החבר/בן משפחה שחוגג יום הולדת? מאחלים לו "מזל טוב" וקופצים עליו משמחה. עם הענקת דלגית במתנה, האדם הקרוב אליכם שגדל בשנה יוכל לקפוץ כל השנה! הדגלית היא ה-אביזר לביצוע אימון אירובי יעיל וממריץ, היא קומפקטית ואף פעם לא נמאס להתאמן באמצעותה.
  • משקולות יד – המשקולת כאילו שהייתה כאן תמיד, ולפי איך שזה נראה אין לה כוונה ללכת לשום מקום. ואכן, כמעט שאין אימון שהמשקולות לא מעורבות בו, והשימושיות שלהן מצדיקה את הענקתן כמתנה. באפשרותכם לבחור בין משקולות יד, משקולת קטלבל או אפילו משקולות לרגליים.
  • סט יוגה מושלם – האימון המועדף על חוגג יום ההולדת הוא יוגה? פנקו אותו במארז מושלם שיאפשר לו לתרגל גם בבית. אנו מציעים מגוון אביזרים, כאשר אלו הקלאסיים הם מזרן יוגה, גלגל יוגה מקצועי וקוביית יוגה. 
  • כפפות ספורט – ומה מעניקים לחבר הזה שיש לו פשוט הכל? כפפות ספורט כמובן. מדובר על אביזר שתמיד טוב שיש אותו ועוד ממנו, בעיקר אם האימונים מתבצעים גם במכון וגם בבית (זוג כפפות בתיק, זוג כפפות בחדר הכושר בבית). 

טוב לדעת: יש אצלנו אביזרי כושר שיכולים להתאים גם לילדים! במידה שאתם רוצים לעודדם לבצע פעילות גופנית אתכם בבית, תוכלו לרכוש עבורם במתנה חבל קפיצה, סטפר, מדרגה אירובית ועוד.

חבר או בן משפחה גדלו בשנה? אתם רוצים להפתיע את בן/בת הזוג עם מתנה מקורית, שימושית ובעלת ערך? הרעיפו עליהם אהבה באמצעות מתנה בעלת ערך: אביזר כושר לטיפוח ושמירה על אורח חיים בריא. רוצים להעניק מארז יום הולדת מפואר? נשמח לסייע לכם בהרכבתו, התקשרו – 050-870-7099

← לפוסט הקודם פוסט הבא →