לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

משקולות קרסול: דרך פשוטה לעלות רמה בחיזוק הישבן

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
משקולות קרסול: דרך פשוטה לעלות רמה בחיזוק הישבן

משקולות קרסול הן מכשיר אימון המעוצב כמיני שקי חול, אותם ניתן לחבר סביב הקרסוליים עם רצועת סקוטש. המשקלים האופייניים נעים בין 0.5 -3 ק"וניתן לשלב אותם בשגרת אימון המשלבת גם אימוני משקולות ופעילות גופנית אירובית.

אם אתם מעוניינים להתחיל בשגרת אימוני כוח, או להעלות את הקצב הנוכחי שלכם, תזכרו שהתוספות הקטנות האלה לאימון שלכם עשויות לעשות פלאים. בין אם אתם הולכים, רצים או מבצעים אימון משקל גוף, משקולות קרסול הן דרך קלה לגרום לשרירים שלכם לעבוד קשה יותר.

אתם יכולים להשתמש במשקולות קרסול כחלק מהאימון שלכם, לבצע תרגילים שונים כדי להפעיל את הירכיים, העכוז, שרירי הירך האחורי, הארבע ראשי והשוקיים. הרמת רגליים, וסיבובי רגליים הם כמה תרגילים נפוצים שנתין לעשות עם משקולות קרסול כדי להתמקד באזורים ספציפיים בגוף.

אם אתם חולמים על ישבן חזק ומוצק, אין ספק שתצטרכו להשקיע באימונים, אך באמצעות משקולות קרסול תוכלו לעשות זאת במהירות וביעילות רבה יותר.

בואו נראה מדוע משקולות קרסול הן דרך פשוטה לעלות רמה בחיזוק הישבן

משקולות קרסול מגוונות ביותר

בדומה למשקולות פרק כף היד, היתרון העיקרי של משקולות הקרסול הוא שהן מאוד תכליתיים. ניתן להביא אותן לכל מקום, פשוט לקשור אותן לקרסוליים ולהתחיל להתאמן, כך שבכל רגע נתון ובכל מקום תוכלו לחזק את הישבן שלכם. כמו כן, ניתן להשתמש במשקולות הקרסול לרמות שונות של פעילות גופנית.

תרגילים עם משקולות קרסול יכולים לכוון ולבודד קבוצות שרירים

בשימוש נכון, משקולות קרסול יכולות להפעיל שרירים שנחלשו מחוסר פעילות. כך באמצעות הוספת משקולות קרסול לתרגילים המחזקים את הישבן, תוכלו לבצע אימון מוגבר ויעיל לאזור זה בגופכם.

הפעלת שרירי הגלוטאוס (שרירי העכוז הגדול)

שימוש במשקולות קרסול כדי לבודד קבוצות שרירים מסוימות יכול לגרום לכם להיות מודעים יותר לגוף שלכם במהלך האימון. משקל שמתווסף בקצה הרגל, ימשוך את תשומת הלב שלכם במורד הרגל לכיוון הקרסול. מודעות זו יכולה לעזור בהקפדה על ביצוע נכון יותר של התרגיל ולתת הרגשת תנועות השונה מזו שבתרגילים המבוצעים עם משקל גוף בלבד.

משקולות קרסול מאפשרות לנוע בחופשיות רבה יותר מאשר משקולות מסורתיות

יתרון גדול נוסף של משקולות קרסול הוא שהן מאפשרות לנוע בחופשיות ולבצע תנועות, שלא ניתן לבצע עם ציוד משקולות מסורתי. משקולות הקרסול מאפשרות לנוע כמעט בכל כיוון וסיבוב שניתן להעלות על הדעת. הדבר חשוב במיוחד עבור עבודת הישבן והירך שכן הירך היא מפרק כדורי, שזז לכל הכיוונים. 

כפי שראיתם משקולות קרסול הן דרך פשוטה להתאמן ביעילות בכל שעה בכל מקום, לעלות רמה בחיזוק הישבן וליהנות מאימון כיפי ופרודוקטיבי. אז למה אתם מחכים? תרכשו באתר שלנו משקולות קרסול ותתחילו לעבוד על הישבן שלכם עוד היום!



← לפוסט הקודם פוסט הבא →