לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

כל הסיבות לעבוד עם כפפות אימון

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
כל הסיבות לעבוד עם כפפות אימון

כל הסיבות לעבוד עם כפפות אימון

בין אם אתם מתאמנים בחדר כושר או נצמדים לאימונים בבית, זוג כפפות אימון הן תוספת שימושית לארסנל אביזרי אימון של כל אחד. ייתכן שכרגע אתם מתאמנים ללא כפפות וחושבים שהידיים שלכם עושות עבודה טובה לגמרי בעצמן. אולם תוספת של זוג כפפות יכולה לעשות הבדל משמעותי והנה רק כמה סיבות לכך:

מספקות אחיזה 

ידיים מיוזעות יכולות להקשות על אחיזה טובה במשקולת, וזה עלול להיות מסוכן ולגרום לפציעות. הכפפות עשויות מחומרים שסופגים זעה באזורים בהם יש צורך באחיזה הגבוהה ביותר. לבישת כפפות אימון עוזרת לשמור על אחיזה חזקה כדי שלא תפילו בטעות משקולות או מוטות אימון. חלק מהמתאמנים בחדר כושר אוהבים להשתמש בגיר כדי להפחית זיעה ולעזור באחיזה. עם זאת, גיר מלכלך, קשה לניקוי, ואף עלול ליצור בעיות נשימה.

מספקות יציבות ותמיכה לפרק כף היד

חלק מהכפפות מספקות תמיכה נוספת לפרק כף היד. לכפפות אלו יש בדרך כלל רצועת סקוטש, אותה עוטפים בחוזקה סביב פרק ​​כף היד, מה שגורם לו להרגיש יציב יותר ולמנוע מתיחות ופציעות. מרימי משקולות רבים, במיוחד אלו שסבלו מפציעה קודמת בשורש כף היד, מוצאים את היציבות הנוספת של רצועת יד כמסייעת להם בהרמות מסוימות.

משחררות לחץ

כאשר מרימים משקלים כבדים, כפפות יכולות לעזור להקל על הלחץ המופעל על הידיים. לבישת כפפות אימון תעזור להגביר את כמות הלחץ שהידיים שלכם יכולות להתמודד. כך שתוכלו להרים משקל כבד יותר ממה שאתם מרימים בידיים חשופות.

מאפשרות אימון נוח

המשקולות יכולות להיות קרות, מחוספסות ולא נעימות למגע. כפפות אימון עוזרות לפתור בעיה זו, ומאפשרות אימון הרבה יותר נעים ונוח.

מגנות על העור ומונעות היווצרות יבלות

אחת התפקידים העיקריים של הכפפות, בנוסף לסיוע באחיזה, היא להגן על העור שלכם. זה חל במיוחד על מתאמנים עם עור רגיש המשתפשף או נפגע בקלות. מרימי משקולות רבים מעדיפים להשתמש בכפפות בזמן אימון על מנת למנוע היווצרות יבלות על כפות הידיים והאצבעות על ידי הפחתת החיכוך בין הציוד לעור שלהם.

שומרות על היגיינה

תקופת הקורונה שינתה התייחסות שלנו לנושאים רבים ובינהם גם הגיינה. רבים מאיתנו הפכו מודעים יותר לחיידקים המקיפים אותנו. לבישת כפפות אימון יכולה לעזור לכם להרגיש בנוח יותר ולסייע בהפחתת הדאגות סביב התפשטות החיידקים.

כפי שראיתם, לכפפות אימון תפקיד חיוני בשמירה על הידיים ובמתן אחיזה מוצקה ומשופרת יותר. לא ניתן להכחיש את המשמעות של כפפות אלו והשימוש בהן מומלץ מאוד אם ברצונכם להתאמן בצורה יעילה. אם אתם רוצים להתאמן כמו שצריך מבלי לפצוע את הידיים, כפפות חדר כושר מומלצות עבורכם בחום. תזמינו זוג עוד היום ולא תצטערו. לבחירתכם באתר שלנו יש מגוון כפפות אימון, שיענו לצרכים של כל אחד ואחת.

← לפוסט הקודם פוסט הבא →