לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

כל הסיבות לעבוד עם כיסא כושר

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
כל הסיבות לעבוד עם כיסא כושר

בוודאי לא פעם כשביקרתם בחדר כושר ראיתם אנשים שמתאמנים בהרמת משקולות על כיסא או ספת כושר ותמיד תהיתם איך זה מרגיש. אם גם אתם מעוניינים לבנות מסת שריר, אז אתם חייבים להבין את היתרונות של כיסא כושר והשפעתו על מטרות האימון שלכם. 

היתרונות של שימוש בכיסא כושר הן רבות מאוד והנה רק חלק מהן:

מחזק את שרירי הפלג הגוף העליון

הרמת משקולות היא אחת הדרכים הטובות לבנות מסת השריר. באמצעות כיסא כושר ניתן לבצע מספר תרגילים המכוונים לשרירי פלג הגוף העליון - זרועות, שרירי צוואר, תלת ראשי, כתפיים. כיסא כושר אידיאלי לחיזוק השרירים הללו מכיוון שהוא מספק משטח יציב, עליו ניתן לבצע את התנועות ומאפשר מנוחה בין הסטים, כך שאין צורך לדאוג לאיזון ויציבות בעת ביצוע התרגילים.

חיזוק שרירי הליבה

אימון שרירי הליבה לא חייב להיות מוגבל לרצפה, למשקל הגוף שלכם או סתם משקולות. ניתן להשתמש בכיסא כושר בכל כך הרבה דרכים כדי להפעיל ולחזק את שרירי הליבה. הפכו את כפיפות הבטן ותרגילים נוספים למאתגרים יותר ואל תשכחו להדק את שרירי הליבה תוך כדי פעילות גופנית ולעשות תנועה מבוקרת כדי להשיג תוצאות אפקטיביות.

מוסיף גמישות לאימון

יתרון גדול נוסף של שימוש בכיסא כושר, שהוא מאפשר לבצע מספר תרגילים בבת אחת. זה אומר שאתם יכולים לעשות יותר בפחות זמן ומאמץ. הכיסא מאפשר גמישות רבה יותר באופן שבו מתבצעים תרגילים מסוימים. לדוגמה, אם אתם מעוניינים להרים משקולות אבל לא יכולים להיכנס למצב של סקוואט בגלל רגישות בברכיים או בעיות בעמוד השדרה, אז כיסא כושר יכול לשמש לביצוע מגוון תרגילים אחרים. כמו כן הכיסא מאפשר לשנות את שגרת האימונים ולהוסיף גיוון.

מקטין סיכויים לפציעות

כיסא כושר מספק משטח יציב לביצוע התנועות. כלומר, אתם לא צריכים לדאוג לאיזון ויציבות בזמן ביצוע תרגילים. בעוד ששימוש במשקולות ללא הכיסא טומן בחובו סיכון גבוה יותר לפציעה. 

מסייע בשריפת קלוריות

בהיותו מועיל לבניית שרירים, כיסא כושר יכול גם לעזור בשריפת שומן על ידי הגדלת קצב חילוף החומרים ושריפה גדולה יותר של קלוריות במהלך האימון עצמו. 

כפי שאתם רואים, יש לא מעט סיבות מדוע כדאי לרכוש כיסא כושר. עם כל האפשרויות שהוא מעניק, כיסא כושר יהיה תוספת מושלמת לחדר הכושר הביתי שלכם. זהו ציוד אידיאלי למי שרוצה לשפר את כוח פלג הגוף העליון, לחטב שרירים ולשרוף יותר קלוריות בתהליך. אם אתם מחפשים דרך להוסיף גיוון לאימונים מבלי שתצטרכו לקנות ציוד יקר, שקלו להשקיע בכיסא כושר. 

אצלינו תוכלו למצוא מגוון של כיסאות כושר מקצועיים. חלקם משולבים עם סטנד: מכשיר לחיצת חזה ביתי וחלקם עם גומיות התנגדות.

מעוניינים להתייעץ טרם הרכישה? תפנה אלינו ונשמח לסייע .050-8707099 

← לפוסט הקודם פוסט הבא →