לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

כל הסיבות לקנות מזוודת משקולות ליום הולדת של החבר

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
כל הסיבות לקנות מזוודת משקולות ליום הולדת של החבר

סביר להניח, שכל מתנה שתעניקו לחבר שלכם תהיה בעלת ערך עבורו והוא ידע להעריך את תשומת הלב שלכם. אולם כולנו יודעים, שכשמגיע הרגע לבחור מתנת יום הולדת לחבר קרוב, עולות ספקות והתלבטויות רבות. אתם באמת רוצים לשמח את החבר, להפוך את יום ההולדת שלו לחגיגה בלתי נשכחת ולהעניק לו מתנה מקורית?

אז שימו לב! 


יהלומים כבר מזמן לא חבריה הטובים ביותר של האישה, אבל משקולות הם בהחלט החברים הטובים ביותר של כל מתאמן.


אספנו כאן מספר סיבות שהופכות מזוודת משקולות למתנת יום הולדת אולטימטיבית:

נוחות

מזוודת משקולות הינה נוחה, קומפקטית, כמעט שאינה תופסת מקום ולכן מתאימה באופן מושלם לאימונים ביתיים. בנוסף, המזוודה מאפשרת נשיאה קלה ונוחה לכל מקום ולכן, מהווה ישועה אמתית לכל מי שמבלה זמן רב בדרכים. מזוודת משקולות מאפשרת להתאמן בכל מקום ובכל זמן ולהמשיך לשמור על משטר אימונים גם מחוץ לבית. 

עם המזוודה אפשר גם לגוון ולצאת לאימון בים, ביער או בפארק הסמוך.

גיוון באימונים

עם משקולות, אפשר בקלות לבצע עשרות של תרגילים, שיעזרו לאמן קבוצות שרירים שונות, להגדיל את מסת השריר, לחטב את הגוף ולשפר את מצב הרוח.

כמו כן, שימוש במשקולות בכל אימון לא רק תורם לעיצוב הגוף וחיזוק השרירים, אלא גם מגדיל את הסיבולת והכוח ומחזק את מערכת הלב וכלי הדם.

התקדמות באימונים

כל מתאמן יודע שמבלי להגדיל את העומס בתרגילים, לא תהיה התקדמות והתוצאות לא ישתפרו. העלייה ההדרגתית במשקל היא שבונה את מסת השריר ומעצבת את הגוף. מזוודת משקולות היא הפתרון האולטימטיבי לכך. שימוש במזוודת משקולות מאפשר להתאים את העומס לכל מתאמן, תוך התחשבות בכושר הגופני וקצב ההתקדמות שלו ולא לקפוא על שמרים. ניתן לרכוש סט מזוודות במשקל כולל של עד 50 ק"ג.


מתאים לכל בני המשפחה

מדובר באביזר שמותאם לכל המשפחה – הורים וילדים כאחד. כן, אפילו ילדים יכולים ליהנות מאימוני כוח עם משקל נמוך ולשפר את כוח השריר. מגוון המשקלים הקיים במזוודה מאפשר ליצור הדרגתיות נכונה של עומס האימונים.

איכות ואורך חיי השימוש

המשקולות מצופות בכרום איכותי, ששומר עליהן לאורך זמן ומאריך באופן משמעותי את חיי המוצרים. המזוודה מגנה על המשקולות מפני אבק ולחות. 

קשה לדמיין מתנה שימושית ומדויקת יותר ליום הולדת של חבר טוב ממזוודת משקולות. כמו שראינו, מתנה זו תאפשר לבצע אימונים איכותיים וזמינים בכל מקום ובכל שעה.

גם אם החבר שלכם כבר מתאמן מנוסה וגם אם הוא רק מתחיל לפלס את דרכו בעולם של אימונים ביתיים – זו המתנה בשבילו.  

אם אתם מתקשים לבחור, תפנו לצוות המנוסה שלנו, שיציע לכם את האפשרות הטובה ביותר בהתבסס על המטרות והמאפיינים האישיים. חייגו כבר עכשיו 050-8707099.

← לפוסט הקודם פוסט הבא →