לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

5 סיבות מדוע להתאמן עם אופני ספינינג מקצועיים בבית!

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
5 סיבות מדוע להתאמן עם אופני ספינינג מקצועיים בבית!
בשונה מנהיגה ברכב הפרטי המחייבת אתכם לשמור על מהירות מתונה, על אופני הספינינג רצוי ומומלץ מאד לרכב וכמה שיותר מהר! אז שניה לפני שאתם גומעים מרחקים וכובשים יעד נוסף, לפניכם 5 סיבות טובות להשקיע ברכישת אופני ספינינג מקצועיים לאימון רכיבה ביתית!

1.השקעה כספית צנועה וחד פעמית!

מצד אחד, מומלץ פה אחד לכולם לשלב בחייהם פעילות גופנית. מצד שני, מסתבר כי פעילות גופנית עולה ברוב המקרים לא מעט כסף – החל ממנויים למכוני הכושר, דרך אימוני קבוצה ועד אימונים 1 על 1. ההוצאה הכספית? מאות שקלים בחודש! רכישת אופני ספינינג מקצועיים לעומת זאת, מצריכה מכם להשקיע כספית פעם אחת בלבד (!). אז מה דעתכם לקנות אופניים, להיות "הבעלים" שלהם ולהתאמן מבלי לשלם עבור כל אימון בודד / מנוי חודש?

2.אפס תחרותיות, מקסימום ריכוז

באימוני ספינינג בחדרי הכושר, יש לכם שותפים לאימון: עשרות מתאמנים-רוכבים. לעתים "הקבוצה" תורמת למוטיבציה, אך לעתים היא עושה בדיוק את ההפך. ואכן, ישנם מתאמנים שהאימון הקבוצתי קשה להם מאחר שישנה "תחרותיות" באוויר, כאשר ההשוואה למתאמנים אחרים כמעט בלתי נמנעת. כתוצאה מכך, נפגעים הריכוז-מיקוד באימון והחוויה ממנו. עם רכישת אופני ספינינג מקצועיים לאימון בבית, תוכלו ליהנות מסביבת אימון סטרילית – רק אתם, האופניים והיעד שלכם!

3.רכיבה ביתית = סיכוי גבוה להתמדה

כמה פעמים הבטחתם לעצמכם: "היום אחרי העבודה אני הולך להתאמן!", וכמה פעמים לא עמדתם בהבטחה שלכם לעצמכם? אנחנו מנחשים כי זכורות לכם כמה פעמים כאלו, וזה לא ממש מפתיע. ישנם אלו המעידים כי היציאה מהבית לאימון קשה יותר מהאימון עצמו, וזו סיבה מספיק טובה להשקיע ברכישת אופני ספינינג מקצועיים לרכיבה ביתית! אימון ביתי הנשען על נגישות ונוחות, מעלה משמעותית את הסיכוי כי תתאמנו ותתמידו.


4.אז מתי אתם אוהבים להתאמן?

אימוני הספינינג בחדר הכושר מתקיימים בימים ובשעות שלא נוחים לכם? הביקוש הגבוה לאימון גורם לכך שאתם לא מצליחים להבטיח את מקומכם בו? רכשו לעצמכם אופני ספינינג והתאמנו בימים המועדפים עליכם, בשעות שנוחות לכם ובתדירות המתאימה לכם! אימון ביתי מעניק לכם גמישות אדירה, מאפשר לכם להתאמן בספונטניות והופך את "נטל" האימון ל"חווית" אימון אדירה!


5.אחרי שעה של רכיבה, מדלגים ב"שניה" לחדר הרחצה

באימון הספינינג מתאמצים, "נקרעים", שורפים המון קלוריות וכן, גם מזיעים. ואחרי אימון שכזה? כל שרוצים הוא להתרענן! כשאתם רוכבים להנאתכם בבית עם אופני ספינינג מקצועיים, יש לכם את הפריבילגיה לדלג מחדר האימון הביתי למקלחת הביתית. זהו דבר נוסף התורם לדבר הגדול הזה שנקרא "חווית אימון טובה".

ב-FITBANDER אנו מציעים מגוון מוצרי כושר המותאמים לאימונים ביתיים! אנו מזמינים אתכם להתרשם ממגוון מוצרינו ולאבזר לכם חדר כושר באפס מאמץ ובהשקעה כספית נוחה. למידע נוסף וייעוץ מקצועי, אתם מוזמנים לפנות אלינו כעת – 050-870-7099

← לפוסט הקודם פוסט הבא →