לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

תרגילים יעילים לבניית שרירים בידיים

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
תרגילים יעילים לבניית שרירים בידיים

הכמיהה להמלצות לתרגילי שרירים יעילים מובנת וברורה: ברצונכם להשקיע כמה שפחות זמן בכמה שיותר תרגילים המניבים תוצאות יפות. אנחנו ב-fitbander שמחים לשתף אתכם ב-3 תרגילי משקולות שונים לידיים, כאשר המשותף לכולם הוא יעילותם הגבוהה. אז שנרים?

 

רגע לפני שאתם מרימים משקולות – כל מה שחשוב לדעת

גם אם אתם מתאמנים פעילים ובעיקר אם לא, המידע הבא עשוי לספק לכם ערך רב. יעילות אימון המשקולות,  מותנית בהיכרותכם את השילוש הקדוש עליו הוא מבוסס:

  • טכניקה – באפשרותכם לבצע מגוון אדיר של תרגילים באמצעות משקולת. לפני שאתם מרימים אותה, למדו היטב את הטכניקה ואת הדגשים לביצוע התרגיל: החל ממצב הישיבה הנדרש על ספת הכושר ועד זווית הכיפוף הנכונה של היד.
  • חזרות – כל תרגיל באימון המשקולות נשען על חזרות. כלומר, על הרמת המשקולת והרפיה מספר משתנה של פעמים. מספר החזרות משתנה כמובן מתרגיל לתרגיל ובעיקר – ממתאמן למתאמן.
  • מנוחה – בין הסטים (של כל תרגיל) ובין התרגילים בעצמם, חשוב לנוח. ביצוע אינטנסיבי שאינו מבוקר עלול ליצור כאבים מיותרים ובמקרים מסוימים אף להוביל לפציעות.

 

3 תרגילים יעילים לבניית שרירים בידיים באמצעות משקולות

כעת, כשאתם מכירים את השילוש הקדוש לאימוני משקולות – טכניקה, חזרות ומנוחה, אפשר להתחיל:

  • תרגיל מספר 1: כפיפות מרפק ידיים צמודות – עמדו זקוף והחזיקו את המשקולות בידיכם. החזיקו אותן כך שיהיו קרובות זו לזו, והעלו אותן כלפי מעלה לכיוון בית החזה.
  • תרגיל מספר 2: יד קדמית במצב סטטי – שלא תטעו לרגע: העובדה כי היד סטטית לא הופכת את התרגיל לפשוט יותר, אלא להפך. בתרגיל זה, עליכם להחזיק את המשקולת בצידי הגוף, כאשר הידיים בזווית של 90 מעלות. שימו לב כי אינכם נדרשים לבצע הרמות או ירידות באמצעות המשקולת, אלא רק להחזיק אותה קרוב אליכם. אתם צפויים לחוש "בערה" בשרירים וזה בדיוק מה שאתם רוצים להרגיש!
  • תרגיל מספר 3: כפיפות מרפקים – שימו לב כי לטובת ביצוע תרגיל זה יש צורך בספת כושר. השענו לאחור על הספה, החזיקו את המשקולות בידיכם והעלו אותן מעל לבית החזה, לאזור הכתפיים.

 

מנוחה בין האימונים – נחוצה או מיותרת?

ישנם מתאמנים הנחושים להתאמן כמה שיותר, כאשר המוטיבציה המניעה אותם היא לראות תוצאות כמה שיותר מהר. המוטיבציה מבורכת וכך גם הנאמנות לתוכנית האימונים. עם זאת, חשוב להדגיש: לא משנה כמה משקולות תרימו, אם תגדילו את מספר החזרות, תאתגרו את עצמכם עם יותר סטים ותעלו משקלים, כל עוד לא תנוחו. רבים מופתעים לגלות כי השרירים לא נבנים במהלך אימון, אלא דווקא בזמן המנוחה. כשם שאתם מטפחים את שגרת האימונים ומקפידים עליה, כך עליכם לטפח את שגרת המנוחה.

 

מעוניינים להתחדש במשקולות חדשות? (כדאי מאוד לחשוב על: משקולות אוניברסאליות), רוצים לרכוש אביזרי כושר חדשים וזקוקים להכוונה וייעוץ מקצועיים? אנחנו כאן לרשותכם, התקשרו – 050-870-7099

← לפוסט הקודם פוסט הבא →