לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

המדריך לקניית משקולות יד

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
המדריך לקניית משקולות יד

אנחנו משערים שאתם מצפים לבטח למדריך ארוך ומפורט הכולל מספר סעיפים, דגשים והערות. שלא כמו אימוני המשקולות שעלולים להיות קשים, רכישתן פשוטה ומהירה משתוכלו לדמיין! לצד הטיפים שכבר נחלוק אתכם, נשמח לספק מענה גם לשאלות הבאות: מדוע כדאי להתאמן דווקא עם משקולות ומהם סוגי המשקולות המוצעים לכם?

 

משקולות – נוחות, יעילות, חסכוניות

רגע לפני שאנחנו מדריכים אתכם באשר לרכישת המשקולות החדשות שלכם, נתעכב ברשותכם על השאלה הבאה: מדוע בכלל לקנות משקולות ולבצע באמצעותן את תרגילי הכוח?

  • ה-אביזר לתרגילי הכוח – ישנם המון אביזרים מצוינים באמצעותם תוכלו לבצע תרגילי כוח. ובכל זאת, רבים נוטים למשקולות – לאביזר הקלאסי, הפשוט והסופר-יעיל. עם המשקולת תוכלו לבצע מגוון תרגילים – בעמידה, ישיבה או שכיבה, ולעבוד על מספר רב של קבוצות שרירים. אביזר כושר אחד – אינספור אפשרויות!
  • מתאמנים מתי שרק רוצים – בעת שיש לכם משקולות בבית, אתם יכולים להתאמן מתי שאתם רק רוצים! אין סיבה שתתאימו את עצמכם לשעות הפתיחה של המכונים השונים, קל וחומר שבתקופת הקורונה כאשר אין לדעת מה יוליד יום (החל מצבעם של התווים ועד סגירות פתאומיות). יש לכם משקולת? יש לכם אימון כוח יעיל!
  • השקעה כספית חד פעמית – האם ביצוע אימוני משקולות ותרגילי כוח מותנה במנוי לחדר הכושר? לא! במקום להשקיע מאות שקלים בחודש על מנוי למכון, תוכלו להשקיע פעם אחת בלבד על רכישת משקולת!

 

אז איך קונים משקולות? עקבו אחר המדריך הבא!

כשמדברים על משקולות יד, מדברים על שני סוגים שונים של משקולות. ולכן, חשוב שתשיבו לעצמכם על השאלה הבאה: "על אילו תרגילים נשענים האימונים שלי ומהן מטרותיי?". בהתאם, תוכלו להתמקד על משקולות מהסוג הרלוונטי אליכם ולהעמיק בסוגיהן השונים. אז מה אתם מעדיפים – לסחוב משקולות או להרים משקולות?

  • לסחוב משקולת – אלו הן משקולות המונחות על היד המוצעות בארבעה משקלים שונים – מחצי קילו ועד שלושה קילו, כאשר ניתן לשלבם גם על הרגליים. משקולות אלו נכרכות סביב הידיים, כך שבעת ביצוע פעילות אירובית כמו ריצה לדוגמא, נהנים מאימון מאתגר יותר.
  • להרים משקולת – אלו הן משקולות אחיזה באמצעותן ניתן לבצע מגוון רחב של תרגילים (כפיפות מרפקים, תרגילי כוח סטטיים וכן הלאה). מעדיפים להחזיק את המשקולות מאשר לסחוב אותן עליכם? אנו מבקשים להכיר לכם את המשקולת החדשה שלנו, ואם לדייק: זוג משקולות אוניברסאליות 24 ק"ג! אז כמה משקולות תוכלו לרכוש לדעתכם ב-899.90 שקלים? לא נשאיר אתכם במתח ונספר לכם שהתשובה היא 15 (!) משקולות שונות.

 

הגדרתם את סוג המשקולת המועדף עליכם בהתאם לאופי וסוג האימונים שלכם? מצוין! כעת, אנו ממליצים לכם להעריך את המשקולות גם בהתאם לדברים הבאים:

  • האם המשקולת מוצעת במחיר הוגן?
  • מהן ההמלצות וחוות הדעת על המשקולת?
  • האם ניתנת תעודת אחריות על המשקולות?
  • האם מוצע לכם משלוח ללא עלות?
  • מהו זמן אספקת המשקולות עד אליכם?

 

לפרטים נוספים אודות סוגי המשקולות הנמכרים ב-fitbander, אל תהססו לפנות אלינו – 050-870-7099

← לפוסט הקודם פוסט הבא →