לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

אימון משקולות לפלג גוף עליון

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
אימון משקולות לפלג גוף עליון

חולמים על ידיים חטובות, חזה נפוח (לא מכבוד, אלא אך ורק משרירים!) ובטן משורטטת? אימון משקולות לפלג גוף עליון הוא המענה עבורכם! רגע לפני שנשתף אתכם במספר תרגילים, נדגיש כי תוכלו לבצע את אימוני הכוח באמצעות המשקולות לגמרי לבד. אנו מציינים זאת משום שישנה תפישה כי "תרגילי כוח מבצעים רק בחדר כושר". בפועל, עם רכישת ציוד בסיסי כדוגמת ספת כושר ומשקולות, תוכלו להפוך כל חדר בביתכם לחדר כושר! כל עוד אתם מקפידים על טכניקה נכונה, מספר מומלץ של חזרות וסטים ולא שוכחים לנוח בין לבין, תוכלו לבצע את תרגילי המשקולות לגמרי לבד!

 

הרימו משקולות, מתחילים!

אנו שמחים לשתף אתכם בשלושה תרגילים מעולים לחיזוק פלג הגוף העליון, כאשר כל תרגיל מתמקד בקבוצת שרירים אחרת: חזה, ידיים ובטן. למה אתם מחכים? הרימו את המשקולות!

  • לחיצות חזה – לטובת ביצוע תרגיל זה תצטרכו ספת כושר. אופן ביצוע התרגיל: שכבו לאחור על ספת הכושר עם משקולות בידיכם. הרימו את ידיכם עד למעלה, והורידו אותן חזרה לזווית של 90 מעלות.
  • כפיפות מרפקים עם משקולות – בחרו במשקולת במשקל מתאים, כזה ההולם את הנתונים הפיסיים והכושר הגופני שלכם. החזיקו את המשקולות בעמידה זקופה, הקפידו על פיסוק קל והרימו את המשקולות לכיוון בית החזה. מומלץ לבצע לפחות 4 סטים, כאשר מספר החזרות גמיש ונתון לשיקולכם. ככל שתבצעו יותר חזרות, כך תוכלו להפיק יותר מהאימון.
  • כפיפות בטן עם משקולת – להישכב לאחור על הגב ולהתרומם כלפי מעלה לטובת חיזוק הבטן, זו אפשרות. עם זאת, ישנה אפשרות טובה יותר: לשלב משקולת! אופן ביצוע התרגיל: שכבו על מזרן והחזיקו את המשקולת בידיכם באמצע הבטן. בעת שאתם מתרוממים כלפי מעלה, הרימו אתכם המשקולת הכי גבוה שאפשר, ועם חזרתכם למצב שכיבה הורידו אותה יחד אתכם.

 

חיזוק פלג הגוף העליון באמצעות אביזרי כושר נוספים

אימון משקולות לפלג גוף עליון מומלץ ויעיל, אך דעו כי תוכלו לחזק את פלג הגוף העליון עם עוד מגוון אביזרים. לתפישתנו, חשוב מאד לגוון את התרגילים ואת האביזרים בהם עושים שימוש, שכן הם מונעים שחיקה ומשמרים מוטיבציה. לפניכם, הצעות למספר אביזרים שתוכלו לשלב בחדר הכושר הביתי:

  • גלגל בטן – מדובר על גלגל עם מוט אחיזה, באמצעותו תוכלו לחזק את הבטן במגוון רחב של תרגילים! טיפ מאיתנו: על מנת להבטיח נוחות מקסימלית במהלך ביצוע התרגיל, רכשו גם מזרן יוגה.
  • ידיות פוש אפ – שכיבות הסמיכה הן מגה-תרגיל שבמהלכו מפעילים מספר קבוצות שרירים כדוגמת שרירי החזה, הכתפיים והידיים. ביצוע התרגיל יכול (וצריך!) להיות נוח, כאשר הנוחות מותנית באביזר מתאים: ידיות פוש אפ.

 

מתלבטים בין כמה סוגי משקולות (כדאי מאוד לחשוב על: משקולות אוניברסאליות), לא בטוחים איזה מזרן לרכוש ומהן הפונקציות החשובות בספת כושר? אל תהססו לפנות אלינו, אנו עומדים לרשותכם בכל שלב – 050-870-7099

← לפוסט הקודם פוסט הבא →