לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

עסוקים ועמוסים? זהו אימון המשקולות שאתם צריכים להכיר!

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
עסוקים ועמוסים? זהו אימון המשקולות שאתם צריכים להכיר!

האם יצא לכם פעם לבטל אימון רק בגלל אילוצי לו"ז? קרה לכם שתהיתם לעצמכם כמה אידיאלי היה אם הייתם יכולים למצוא משבצת זמן פנויה לאימון קצר בעבודה או בחופשה? תופתעו או שלא, אך גם אם אתם קצרים במשאב היקר כל כך – זמן, תוכלו לשמור על כושר, לחזק את גופכם ולהעלות את מסת השריר!

 

אנחנו ב-FITBANDER שמחים להציג בפניכם את אחד האימונים הקצרים והיעילים ביותר: אימון ה-TABATA. בפעם הבאה שאתם מוצאים 4 דקות פנויות, דעו כי יש לכם מה לעשות בהן...

 

אז מה אפשר לעשות ב-4 דקות? המון!

לרוב, על מנת להתאמן באימון אירובי או כוח, אתם נדרשים להקדיש לפחות שעה אחת. כשאתם נמצאים בתקופות עמוסות, לא תמיד אתם יכולים להקדיש את הזמן הזה. עם זאת, תוכלו להתאמן ביעילות גם מבלי להקדיש שעות בשבוע לאימונים. אימון ה-TABATA לא נועד להחליף את האימונים המלאים והארוכים לגמרי, אלא להשתלב בהם או להחליפם באותם ימים לחוצים ועמוסים. אז מה אתם צריכים לדעת על האימון שעשוי להתאים לעסוקים שביניכם?

  • האימון אורך 4 דקות – זהו!
  • כל רצועת אימון מורכבת מ-8 סטים שונים
  • בכל סט, עליכם לשאוף לבצע כמה שיותר חזרות
  • כל סט אורך כ-20 שניות, כאשר בין הסטים ישנה הפסקה של 10 שניות

 

טיפ מאיתנו: בצעו TABATA כפולה! כלומר, כזו האורכת כ-8 דקות. יש לכם עוד זמן בהפסקת הצוהריים? עשו טאבאטה משולשת של 12 דקות וכך הלאה.

 

"אילו תרגילי משקולות ניתן לבצע עם TABATA?"

התשובה היא שכל תרגיל מסיבה פשוטה: הטאבטה היא שיטה, לא תרגיל. כלומר, השיטה נותנת לכם מסגרת אימונים שניתן לשלב בתוכה כל תרגיל העולה על דעתכם. כל עוד יש ברשותכם משקולת – כזו שמרימים או סוחבים, תוכלו לבצע מנעד רחב של תרגילים. לדוגמא:

  • שכיבות סמיכה
  • כפיפות בטן
  • כפיפות מרפקים
  • יד סטטית ועוד...

 

חשוב להדגיש כי אימון הטאבטה לא מתיימר להיות קל, אלא בדיוק להפך. למרות שמדובר רק על 4 דקות, מדובר על אימון סופר אינטנסיבי שאתם עלולים להזיע בו לא מעט ולהתחזק די הרבה.  

 

"מהו הציוד הנדרש לי לטובת ביצוע האימון?"

בגדול, תוכלו לבצע את האימון עם מגוון רחב של אביזרים (כל תרגיל עם אביזר אחר), אך גם תוכלו להסתפק באביזר אחד בלבד כדוגמת משקולת! מדובר על בשורה של ממש, בעיקר אם בכוונתכם לשבץ במהלך היום אימון קצרצר. יוצאים מהבית לפטופ ביד אחת? ביד השנייה – משקולת! אביזר שעשוי לשדרג את חווית ונוחות האימון שלכם הוא מזרן יוגה/פילטיס לטובת התרגילים המבוצעים בשכיבה.

 כדאי לכן לבדוק את המוצר הבא: משקולות אוניברסאליות

אימוני ה-TABATA הקצרים והיעילים, הם ההוכחה כי לא צריך בהכרח זמן פנוי להתאמן. ומה כן? משקולות איכותיות! למידע בנושא משקולות ואביזרי כושר נוספים, התקשרו – 050-870-7099

 

← לפוסט הקודם פוסט הבא →