לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

סט גומיות התנגדות מקצועי לאימונים מהבית Fitbander

פורסם ע"י Sagiv Levi בתאריך
סט גומיות התנגדות מקצועי לאימונים מהבית Fitbander

התפשטות נגיף הקורונה והריחוק החברתי, השפיעו על מגוון תחומים שונים בחיינו. אך אם נבחר להסתכל על הצד החיובי, לא מעט תחומים, תחביבים ועיסוקים שונים דווקא צברו תאוצה- כשאחד הבולטים מביניהם הוא אימונים מהבית! בבית, בשונה ממכון הכושר, המקום שלנו לעיתים מוגבל, כמו גם הציוד שברשותנו, אך יחד עם זאת, אימון אפקטיבי העובד בצורה יעילה על כל שרירי הגוף- הוא בהחלט בר השגה! מה צריך כדי להתחיל? סט גומיות התנגדות והרבה מוטיבציה! כל הפרטים לפניכם:

 

מכשירי כושר, או ציוד מקצועי לאימון ביתי?

מכשירי כושר הם מכשירים או מתקנים המשמשים לשיפור הכושר הגופני- הליכון, אופני כושר או אלפטיקל הם דוגמאות למכשירים הפופולריים ביותר. סט גומיות התנגדות, משקולות, או מזרני יוגה הן רק חלק קטן מדוגמאות לציוד ואביזרי כושר מקצועיים. לבחירה בין המכשירים השונים לבין הציוד, שלל שיקולים מגוונים- תקציב, גודל חלל הבית או החצר, סוג האימון הרצוי ועוד. אבל, אם נשווה את התוצאות או אפקטיביות האימון, יש לנו חדשות טובות: הכל תלוי בכם ובנחישות שלכם- וכל בחירה שתעשו היא נהדרת!

 

אימון ביתי מוצלח צריך להיות מכוון מטרה ומהנה בו זמנית, קשה במידה הנכונה עם תחושת סיפוק בסיומו, אימון בו תרגילים מגוונים- פשוטים ומורכבים כאחד. מכשירי כושר או ציוד, כאן כדי לסייע לנו בעבודה מדוייקת וממוקדת, מוסיפים אתגר ועניין- ומסייעים לנו לשמור על הכושר הגופני הטוב יותר.

  

אימוני אירובי יעילים ואפקטיביים

אימון אירובי הוא אימון במהלכו נעשה שימוש במערכות הלב, הנשימה וכלי הדם, בו נפעיל את השרירים בעצימות לפרק זמן הנחשב ארוך. ריצה, שחייה ואופניים הן דוגמאות לאימון אירובי נהדר מחוץ לבית- אך אם נרצה להתאמן בפנים, נצטרך להיות יצירתיים יותר!

 

סט גומיות התנגדות יאפשר לנו לעבוד על מגוון גדול של שרירים במהלך כל אימון! עם גומיות לאימון ניתן לבצע מתיחות- לפני ואחרי האימון, לעבוד גם על פלג הגוף העליון וגם על פלג הגוף התחתון, כמו גם לבצע את האימון או חלקים ממנו בעוצמות משתנות. לגומיות כושר המרכיבות סט גומיות אימון, משקלי התנגדות שונים- לאימון אירובי לרוב נבחר בהתנגדות קלה עד בינונית- וברגע שנתחזק, תמיד אפשרי לעבור אל משקל התנגדות גבוה יותר.

 

אימוני כוח של אלופים

אימון כוח הוא אימון אשר במהלכו נעבוד על פיתוח, שיפור ושימור השרירים. כמו כן, לאימון כוח מגוון יתרונות בולטים: שיפור הסיבולת, הגדלת מסת השרירי והעצם, שיפור ביכולות היום-יומיות שלנו ועוד. אימון כוח מכונה גם אימון התנגדות- בעקבות ההתנגדות שאנו מפעילים על השרירים במהלכו. אחת הדרכים היעילות והמהנות לבצע אימון כזה, כשמו, היא בשימוש בסט גומיות התנגדות.

 

בעוד באימון אירובי- נבצע תרגילים קצרים ומהירים בדופק בינוני עד גבוה, באימון כוח ובעזרת סט גומיות אימון, נפעיל התנגדות גבוהה על השריר הרצוי, על פלג הגוף שבחרנו- עליון או תחתון, או ממש על כל הגוף- אם מדובר במתאמנים מנוסים כמובן. עם סט גומיות אימון מקצועי ניתן ליצור קומבינציות של עשרות משקלים שונים- ולהגיע למשקל מרבי של 68 ק"ג!

 

סט גומיות התנגדות- יתרונות נוספים

סט גומיות התנגדות הוא קל משקל- ואם תרצו לגוון ולצאת להתאמן באוויר הפתוח- מגיע איתו תיק נשיאה קומפקטי. תוכלו לבחור בסט גומיות אימון מקצועיות 11 חלקים שיחזיק מעמד לאורך זמן במחיר נוח, או לבחור בסט פרימיום- סט גומיות אימון הטוב בעולם בו גומיות כושר העשויות 100% לטקס.

 

הסטים המקצועיים שלנו ב- FitBander כוללים 5 גומיות לאימון, ליצירת משקל התנגדות מינימלי של 4.5 קילוגרמים- ועד משקל התנגדות מקסימלי של 68 קילוגרמים- כך שיתאימו לכל אחד ואחת! למידע נוסף על סט גומיות אימון, ייעוץ או הזמנות, מוזמנים ליצור איתנו קשר בכל עת.

← לפוסט הקודם פוסט הבא →