לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

גומיות כוח - טיפים לשימוש נכון

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
גומיות כוח - טיפים לשימוש נכון

בשנים האחרונות ניתן למצוא יותר ויותר אנשים, שמבינים את החשיבות של כושר גופני כחלק בלתי נפרד משגרת החיים. אין שום ספק כי הקפדה על תזונה מאוזנת לצד פעילות גופנית קבועה, יכולים לשנות לחלוטין את כל ההרגשה הכללית. הדבר משפיע כמובן לא רק על המראה החטוב והאסתטי של הגוף, אלא גם על מצב הרוח, התחושה הכללית ואפילו על חיזוק מערכת החיסון. לכן אין שום ספק כי כל אחד חייב להשקיע לפחות מספר שעות בשבוע בפעילות גופנית שתתאים ליכולות הפיזיות שלו. גומיות כוח הפכו לאחד המוצרים הנמכרים ביותר בתקופת הקורונה, מאחר והן מספקות את האמצעי המושלם לצורך אימון גופני עוצמתי במחיר נוח ומשתלם לכל כיס. כמו כן, ניתן להתאמן איתן בכל מקום ובכל זמן והן קלות משקל ואינן תופסות יותר מידי נפח. אנו בחברת פיטבנדר נשמח לספק לכם את גומיות הכוח האיכותיות ביותר, המגיעות במגוון רחב של צורות ודרגות קושי שונות.

גומיות כוח – למי זה יכול להתאים?

למעשה גומיות כוח (לרכישת גומיות התנגדות וכוח) יכולות להתאים לכל אדם, ללא שום קשר לגיל או למצב הגופני שלו. ניתן להשתמש בגומיות על מנת לבצע מגוון רחב של תרגילים שונים, במטרה לחזק את כל שרירי הגוף. החוכמה היא כמובן לרכוש אך ורק גומיות איכותיות ועמידות, שיוכלו להחזיק מעמד לאורך זמן ולספק את ההתנגדות המתאימה לפי סוג התרגיל הנבחר. בדרך כלל, יהיה צורך לרכוש מספר סוגים שונים של גומיות, מאחר ותרגילים שונים דורשים רמות התנגדות משתנות. לצורך העניין, תרגילי רגליים ידרשו גומיות חזקות ועבות יותר, לעומת תרגילי הידיים אשר יאפשרו שימוש בגומיות פשוטות ועדינות יותר. ככל שהגומייה תהיה רחבה וחזקה יותר, כך רמת ההתנגדות שלה תהיה גבוהה יותר, דבר שיקשה על ביצוע התרגיל.

לרכישת גומיות כוח ברמות שונות

 

 

גומיות כוח

גומיות כוח – כיצד להשתמש בהן בצורה הנכונה ביותר?

ניתן להשתמש בגומיות הכוח במגוון צורות שונות, בהתאם לאופי התרגיל ולמטרה שלו. למשל, כאשר מדובר על תרגיל החתירה, הנועד לצורך חיזוק שרירי הגב, יהיה צורך להשתמש בגומייה הכרוכה סביב עץ או עמוד. חשוב לוודא כי מדובר על עמוד יציב וכי הגומייה כרוכה סביבו בצורה בטיחותית, על מנת להימנע מפציעה מיותרת. הדבר נכון גם לגבי שימוש בגומיות כושר, לצורך ביצוע תרגילי מתח. חשוב להבין כי ניתן להשתמש בגומיות ייעודיות לצורך ביצוע כל סוגי התרגילים האפשריים, החל מתרגילי גב קלאסיים, כגון מתח וחתירה ועד לתרגילי חזה, פשיטת מרפקים (יד אחורית), כיפוף מרפקים (יד קדמית), סקוואטים, לאנג'ים ועוד. חשוב כמובן לבצע חימום בתחילת האימון, על מנת להכין את הגוף.

אנו בחברת פיטבנדר נשמח לספק לכם מגוון רחב של גומיות כוח איכותיות ומקצועיות. ניתן למצוא אצלינו במלאי גומיות כושר למתח, גומיות לירכיים ומגוון רחב של גומיות שונות, המיועדות לצורך ביצוע כל סוגי התרגילים. להזמנות ולקבלת פרטים נוספים, צרו קשר.

← לפוסט הקודם פוסט הבא →