לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

מרימים אותן? מרימים להן! המשקולות שאתם חייבים להכיר

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
מרימים אותן? מרימים להן! המשקולות שאתם חייבים להכיר

באימונים שלכם אתם מרימים אותן, אך ברשותכם כעת נרים להן יחד: המשקולות! אתם מתעניינים ברכישת משקולות חדשות לאימונים הביתיים? הנה הן לפניכם: המשקולות באמצעותן תוכלו להעלות את מסת השריר ואת עוצמת החוויה מהאימונים.

 

סוגי המשקולות שאתם חייבים להכיר!

להציג בפניכם מהי משקולת? אין באמת צורך. להציג בפניכם שני סוגים של משקולות מומלצות? זוהי חובתנו! לפניכם, משקולות נוחות, מתקדמות ויעילות שיתרמו לחוויית אימון מאתגרת ומהנה:

  • זוג משקולות אוניברסליות 24 ק"ג – מה אם היו אומרים לכם שתוכלו לרכוש משקולת אחת עם 15 משקלים שונים? ככל הנראה, לא הייתם חושבים פעמיים ורוכשים אותה! מסיבה זו, אנו לא יכולים לדבר על משקולות שאתם חייבים להכיר, מבלי להציג בפניכם את זוג המשקולות באמצעותן תוכלו להרים החל מ-2.5 ק"ג ועד 24 ק"ג! מעבר למנעד המשקלים המאפשר לכם גמישות אדירה באימונים, הרי שישנם שני יתרונות נוספים שראוי לציינם: חיסכון כלכלי (רוכשים זוג משקולות ולא 15 משקולות שונות), וחיסכון אדיר (!) במקום.
  • משקולות לידיים ולרגליים – אוהבים את הריצה וההליכה שלכם עם משקולות? לא מוכנים לבצע תרגילי בטן ושכיבות סמיכה ללא תוספת משקולות לרגליים? אנו שמחים לעניין אתכם במשקולות שתוכלו לסחוב על גופכם, המוצעות במספר משקלים: חצי קילו, קילו, שני קילו ושלושה קילו

 

דגשים וטיפים לרכישת משקולות איכותיות

אנו מנחשים כי השאלה שמבליחה כעת לראשכם היא: "מהי המשקולת המומלצת ביותר?". לתפישתנו, אין באמת משקולת מומלצת יותר או פחות (אלא אם כן מעריכים אותה בהתאם לפרמטרים כמו מותג המשקולות לדוגמא), אלא שיש את המשקולת המומלצת והמתאימה לכם! מניסיוננו, הבחירה שלכם צריכה להתבסס על הדברים הבאים:

  • שיטת האימון, סוג התרגילים – על מנת להתאים לכם משקולת, עלינו להבין איך נראית שגרת האימונים שלכם, על אילו קבוצות שרירים אתם בעיקר עובדים (או רוצים לעבוד), אילו משקולות יש כיום ברשותכם (אם בכלל), האם אתם מעדיפים משקולת אחיזה או סחיבה, ומהו הערך שאתם רוצים שהמשקולות החדשות יספקו לכם.
  • אחריות על המשקולת – חשוב לכם לרכוש משקולת עם אחריות? לנו חשוב לספק לכם אותה! המשקולות שלנו מגיעות עם תעודת אחריות בתוקף לחצי שנה / שנה.
  • התקציב שלכם – דבר נוסף שראוי להעמיק בו: התקציב שלכם. ישנן משקולות בעלות של עשרות שקלים, אך גם משקולות שעלותן מאות שקלים. באופן טבעי, ככל שתשקיעו יותר כך תקבלו תמורה גדולה יותר.

 

"ישנו ציוד נוסף הנחוץ לי מלבד המשקולות עצמן?"

זו שאלה מצוינת! ישנם אימוני כוח הנשענים אך ורק על אביזר בודד כמו רצועות לדוגמא. עם זאת, כשאתם בוחרים להעלות מסת שריר ולהתחטב באמצעות משקולות, עליכם להיערך עם אביזר נוסף: ספת כושר. אנו שמחים להציע לכם ספת כושר מתקפלת עם 8 מצבים שונים שתעניק לכם תמיכה, נוחות ויציבות עם ביצוע התרגילים.

 

אנו ב-fitbander עומדים לרשותכם! לפרטים נוספים בנושא משקולות ואביזרי כושר נוספים, התקשרו כעת – 050-870-7099

← לפוסט הקודם פוסט הבא →