לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

הכירו את חברכם החדש: הסטפר!

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
הכירו את חברכם החדש: הסטפר!
אנחנו לא יודעים עד כמה גדול מעגל החברים שלכם, אך יודעים בוודאות שבכל מקרה עליכם לפנות בו מקום לעוד חבר אחד לפחות: הסטפר! מאחר והגעתם עד לכאן, גם אתם לבטח מתעניינים ברכישת סטפר שבאמצעותו תוכלו לטפח שגרת אימונים בבית. אז מיהו החבר החדש שלכם שיסייע לכם בשריפת קלוריות?
לעשות אימון מדרגות בחדר המדרגות בבניין המגורים? זו אפשרות! עם זאת, ישנה אפשרות טובה הרבה יותר: להתאמן על הסטפר - מכשיר הכושר שנועד לדמות את פעולת העלייה במדרגות. המיני-סטפר שאנו מציעים לכם כולל צג אלקטרוני, כך שתוכלו לעקוב תוך כדי האימון אחר נתונים בעלי ערך כדוגמת הקלוריות שנשרפו ומספר הצעדים. אז למה אתם מחכים? תתחילו לעלות!

עלייה במדרגות VS עבודה על סטפר – מה ההבדל?

כל עוד כבר ביצעתם אימון על הסטפר, הרי שאנחנו לא צריכים לשכנע אתכם ביעילותו, באפקט שהוא יוצר ובחוויה שהוא מספק. אלו מכם שרק שמעו על הסטפר וטרם התאמנו איתו, לבטח שואלים את עצמם: "בשביל מה אני צריך את זה? אעלה וארד במדרגות הבניין". כאמור, זו אפשרות ואתם בהחלט יכולים לעשות את זה. עם זאת, הסטפר מבסס בעבורכם את התנאים לחוויית אימון נוחה ומותאמת אישית:

  • המיני סטפר מיועד לאימון ביתי. המשמעות היא שתוכלו להתאמן מול הטלוויזיה, לקפל תוך כדי כביסה ואפילו לעשות צעדים בזמן שאתם מבשלים.
  • הסטפר מאפשר לכם לעשות אימון בתנאים נוחים וממוזגים של הבית!
  • באפשרותכם לנייד אתכם את הסטפר לאן שרק תרצו – למקום העבודה (כן, כן! לאימון קצר בהפסקת הצוהריים), לאימון מול חוף הים או לכל מקום אחר העולה על דעתכם. אפקט האימון – נותר זהה. האווירה והתפאורה העוטפות אותו – דינמיות ונקבעות על ידכם!

ואימון בחדר המדרגות בבניין? רחוק מלהיות נוח ואידיאלי:
  • דיירי הבניין משתמשים בחדר המדרגות, וכך האימון שלכם עלול להיות מופרע בעקבות תנועתם
  • חדרי מדרגות "חנוקים" ואינם מאווררים – סביבת אימון קצת פחות סימפטית
  • עם אימון "סטפר" ללא מכשיר ייעודי, לא תוכלו לעקוב אחר קצב התקדמותכם (אלא אם בכוונתכם לספור בלב את כל המדרגות שאתם עולים באימון...)

"אתם מעניקים אחריות על הסטפר?"

בוודאי! עם רכישת המיני-סטפר מאיתנו, תקבלו תעודת אחריות התקפה לשנה שלמה! ומה אתם עוד מקבלים מאיתנו?
  • גומיות התנגדות המשתלבות בסטפר לאימון אפקטיבי ומאתגר יותר!
  • שטיחון ייעודי עליו תוכלו להניח את הסטפר
  • חשוב לדעת: אין כל צורך בהרכבה – הסטפר מגיע אליכם מוכן לשימוש! מוכנים לעשות את הצעד הראשון?

"כמה יעלה לי סטפר?"

העלות של המיני-סטפר שאנו מציעים לכם היא 429.90 שקלים בלבד! והמשלוח עד אליכם? ללא עלות! אנו עומדים לרשותכם בכל שאלה, ונשמח לייעץ לכם על מכשירי כושר נוספים שיעצימו את חווית האימון הביתית.

לפרטים נוספים, התקשרו אלינו כבר עכשיו – 050-870-7099

← לפוסט הקודם פוסט הבא →