לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

לא שומרים בבטן

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
לא שומרים בבטן

חולמים לחזק את שרירי הבטן ולזכות במראה חטוב? זה הזמן להתרשם מכמה מוצרים מומלצים לחיזוק שרירי הבטן שעתידים לעשות עבורכם את העבודה

המרדף אחר בטן שטוחה וחטובה הינו משאת נפשם של גברים ונשים רבים, המעוניינים בשיפור המראה החיצוני, מתוך רצון בחיטוב הגוף ושיפור אורחות החיים על פי הקלישאה הידועה של ''נפש בריאה בגוף בריא''. 

רגע לפני שאנחנו ''צוללים פנימה'' אל מכשירים ייעודיים שיסייעו לכם במימוש מטרה זו, חשוב לדעת כי קבוצת שרירי הבטן שלנו מורכבת מארבעה שרירים, הפועלים בו זמנית במהלך כל תרגיל. בנוסף, גם בתרגילי כושר אחרים שרירים אלו משמשים כמייצבים והינם בעלי תפקיד חשוב לשמירה על ליבה חזקה והחזקת גוף מאוזן במצב סטטי. 

אז אם גם אתם מוכנים לעבוד קשה על מנת לחזק את שרירי הבטן שלכם, במקביל לשמירה על תזונה קפדנית ומבוקרת, הנה כמה מוצרים מומלצים לחיזוק שרירי הבטן שעתידים לעשות עבורכם את העבודה על הצד הטוב ביותר. 

אתם מוכנים? בואו נצא לדרך!

גלגל בטן מקצועי

המכשיר הישן והקלאסי לאימון שרירי הבטן. הגלגל מגיע עם מזרן מובנה להנחת הברכיים בנוחות מירבית בזמן ביצוע התרגיל. יצוין כי מכשיר זה אינו מתאים לכל מתאמן, שכן ביצוע ''הגלגול'' בטווח מלא הינו תרגיל בדרגת קושי גבוהה הדורש שרירי ליבה חזקים במיוחד. הגלגל הינו קשיח במיוחד, כך שהוא מתאים כמעט לכל סוגי המשטחים להבטחת יציבות מקסימלית, בשילוב ידיות ספוג נוחות וידידותיות לשימוש.

לצפייה במוצר גלגל בטן מקצועי

גומיית פילאטיס לכפיפות בטן

גומיות מהוות כלי עזר/אביזר מעולה לאימון וחיזוק שרירי הבטן. בעזרתן ניתן להתאים תרגילים ברמות קושי שונות, תוך השגת התנגדות איכותית במיוחד.

בעזרת הגומיות ניתן לעבוד באופן ממוקד על השריר הישר-בטני, שרירי הבטן האלכסוניים וכן על שרירי המותניים והישבן.

לצפייה במוצר גומיית פילאטיס לכפיפות בטן

מכשיר ואקום לכפיפות בטן 

מכשיר ייחודי המיועד לאימון וחיזוק שרירי הבטן, כמו גם שרירי הגב, הישבן, החזה והידיים. בעזרת הואקום הרב המובנה במכשיר הוא מסוגל לשאת משקל רב, כך שכל מתאמן או מתאמנת יוכלו להשתמש בו ללא כל חשש. המכשיר מגיע עם נעילה קלה ומהירה וניתן לחבר אותו לכל סוגי המשטחים החלקים והחלונות. 

לצפייה במוצר מכשיר ואקום לכפיפות בטן 

קצת עלינו – FitBander

חברתנו חרתה על דגלה אספקת מוצרי כושר ברמה הגבוהה ביותר למען קהל לקוחותינו. אנו מודעים לחשיבות השמירה על כושר גופני, בשילוב אביזרים העומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר, אשר יסייעו לכם להגיע לתוצאות עליהם תמיד חלמתם. 

אנחנו מזמינים אתכם לעיין בין מגוון מוצרי הכושר הרחב המוצע באתר שלנו , הכולל בין היתר: גומיות התנגדות, משקולות, ציוד כושר ואירובי, אביזרי יוגה ופילאטיס, מזרני אימון, כפפות, קיטים, ערכות וציוד כושר כללי. 

 

 

← לפוסט הקודם פוסט הבא →