לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

אימון עם רצועות TRX: כך תעשו זאת נכון

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
אימון עם רצועות TRX: כך תעשו זאת נכון

שיטת האימון המצליחה מהווה חידוש מרענן בסצנת הכושר לאור ''רצועות הפלא'' המאפשרות לעבוד על כל קבוצות השרירים בגוף בכל זמן ומקום. FitBander עם טיפים לאימון נכון עם רצועות TRX 

הידעתם? אימון TRX אליו התוודענו כולנו בשנים האחרונות הינו למעשה שיטת אימון שפותחה על ידי לוחם קומנדו אמריקני ששירת ביחידת עלית המכונה ''אריות הים''. הרעיון המקורי של הלוחם נועד בכלל להשתמש ברצועות עמן יוכל להתחזק ולשפר את יכולותיו הגופניות, כאשר ספק אם היה יודע כיצד השיטה תהפוך תוך שנים מספר לטרנד כושר בכל רחבי הגלובוס. 

השיטה הוכיחה את עצמה במהירות וכיום מהווה כר פורה לאלפי ספורטאים המבצעים באמצעותה את אימון הכושר שלהם, עובדים על שרירי הליבה, מחטבים את הירכיים והכתפיים, מגמישים את איברי הגוף, ועל הדרך נהנים מתוצאות ויזואליות מרשימות. 

לאור הפופולאריות של שיטת אימונים זו, FitBander גאה להעניק לכם טיפים לאימון נכון עם רצועות TRX שישדרגו את האימון שלכם ואף יוכלו לחסוך מכם פציעות חלילה. 

תליית רצועות TRX בצורה נכונה ובטיחותית

ערכת ה-TRX המקורית כוללת בתוכה קיט עם מבחר אביזרים שעשויים להלחיץ חלק מהמתאמנים בשלב הראשוני. שאקלים, רצועות מתכווננות ועוד פריטים הינם בגדר חובה על מנת לתלות את הרצועות בצורה נכונה ובטיחותית, בין אם על משקוף הדלת, עץ בפארק או על גבי מוט חיצוני. 

כדאי להקדיש מספר דקות לצפייה בסרטון הדרכה ביוטיוב, שמסביר בצורה קלה וידידותית למשתמש כיצד לבצע את מלאכת הרכבת הרצועות. רק לאחר שתהיו בטוחים כי הבנתם את ההליך, תוכלו לתלות את הרצועות במקום המבוקש, שכן לא היינו רוצים חלילה שהרצועות לא יהיו מהודקות היטב, מה שעלול לגרום לפציעה או לתאונה במהלך ביצוע תרגיל.

לצפייה בסרטון הדרכה כולל טיפים לאימון נכון עם רצועות TRX לחצו כאן.

דעו על מה אתם עובדים

כאשר מדברים על טיפים לאימון נכון עם רצועות TRX, ראוי לציין כי מדובר בשיטת אימון הטומנת בחובה יתרונות רבים ומגוונים מבחינה גופנית, אשר יש בהם בכדי להעצים את האימון ולהפוך אותו לחווייתי ובעל ערך מוסף.

סדרת התרגילים הרחבה אותן ניתן לבצע בעזרת רצועות TRX אינה מסייעת רק בפיתוח גוף וחיזוק שרירים, אלא מספקת יריעה רחבה הרבה יותר, הכוללת למשל פיתוח יציבות ושיווי משקל, הגמשת שרירים, שיפור סיבולת שריר וכלה בהענקת אימון יצירתי ושובר שגרה. המשמעות: במידה והנכם פועלים על פי הוראות המאמן/מדריך/אימון מקצועי המופץ ברשת, הרי שתזכו לאימון TRX מאתגר שיצליח להוביל אתכם לשיאים חדשים.

ולמי מתאים האימון? אין ספק כי מדובר בשאלה שכיחה למדי. אם כי, אולי זה ישמע לכם קצת יומרני, אבל אימון עם רצועות TRX מתאים כמעט לכולם - גברים, נשים (כולל נשים הרות), ילדים, בני הגיל השלישי ואפילו עבור אנשים עם מוגבלויות. כל אחד יכול למצוא באימון TRX את מקומו, ולעבוד על הגוף ועל הנפש גם יחד.

← לפוסט הקודם פוסט הבא →