לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

אין גיל לכושר: על אופני כושר למבוגרים

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
אין גיל לכושר: על אופני כושר למבוגרים

ככל שמתבגרים, נוטים להשתנות להם הרגלים, דפוסים, העדפות וגם אורח החיים. ובכל זאת, אנחנו יכולים לחשוב לפחות על דבר אחד שתמיד נותר רלוונטי ולעולם לא משתנה: הצורך של הגוף להיות בתנועה. יצאתם לפנסיה, אתם מתגאים ב"גיל הזהב" ובעיקר לא נותנים לו להגדיר אתכם? הרשו לנו להציג בפניכם את אביזר הכושר שישמור עליכם בתנועה ויחדיר בכם אנרגיה: אופני כושר למבוגרים.

אילו אופני כושר מתאימים לקהל המתאמנים המבוגר?

הפתעה: במידה שתחפשו כאן אצלנו באתר אופני כושר המיועדים ספציפית לקהל המבוגר, לא תמצאו כאלו. הסיבה? כפי שציינו, פעילות גופנית רלוונטית לכל אחד ובכל גיל, ומכשירי הכושר השונים פונים ומתאימים לכולם – מצעירים ועד מבוגרים. אנו מציעים מספר דגמי אופניים, מהם תוכלו לבחור את הדגם העונה על הצורך וההעדפות שלכם. אז רגע לפני שאתם מתחילים לפדל, על אילו אופניים אתם תרצו לרכב?

רכישת אופני כושר למבוגרים או חידוש מנוי במכון הכושר?

אנשים מבוגרים רבים מכירים בחשיבותה של הפעילות הגופנית ומקפידים עליה. מאחר שמשאלתם להבטיח את האימון החווייתי והיעיל ביותר, מרביתם מעמיקים בשאלה: "האם לרכוש אביזר כושר לבית או לחדש את המנוי במכון האימונים?". אם תשאלו אותנו, רכישת אופני כושר למבוגרים הינה האופציה הכדאית ויש לכך 2 סיבות:

  • הנוחות שלכם - כידוע, נסיעה בתחבורה ציבורית או ברכב הפרטי למכון האימונים גוזלת זמן ומאמץ. עם רכישת אופני כושר, תוכלו להתאמן בבית בכל שעה שרק תרצו – במקסימום חוויה ובמקסימום נוחות.
  • הכיס שלכם - עלות מנוי שנתי בחדר כושר יכולה להגיע בקלות לאלפי שקלים. כל עוד אתם מתאמנים בעיקר באימונים אירוביים כדוגמת רכיבה, הרי שחבל להשקיע סכום גבוה כל כך בכל חודש ושנה. רכישת אופניים לבית אם כן, מגלמת בתוכה גם יתרון כלכלי. 

"על אילו אביזרי כושר נוספים אתם ממליצים למבוגרים?"

לא רק שפעילות גופנית מומלצת למבוגרים, אלא שככל שמתבגרים כך חשיבותו של הכושר הגופני – עולה. אצלנו ב-FITBANDER תוכלו למצוא מלבד אופני כושר למבוגרים, שפע אביזרים באמצעותם תוכלו לשמור על כושר בבית. בכדי להפוך עבורכם את אבזור חדר הכושר הביתי פשוט ונוח, חילקנו את האביזרים לסקשנים שונים בהתאם לסוגם. בגדול, אנו ממליצים על אביזרי כוח לצד אביזרים אירוביים, כך שהאימון הביתי יענה על הצורך שלכם במלואו. בין היתר, אנו ממליצים על האביזרים הבאים:

יש לכם שאלות נוספות אודות דגמי אופני כושר למבוגרים? תרצו שנסייע לכם בתכנון חדר הכושר הביתי? התקשרו כעת – 050-870-7099

← לפוסט הקודם פוסט הבא →