לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

סט גומיות התנגדות – ככה מתאמנים היום!

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
סט גומיות התנגדות – ככה מתאמנים היום!

להתנגד לעובדה שישנו אביזר כושר נוח, יעיל ונגיש? זו אפשרות. עם זאת, ישנה אפשרות טובה יותר: להתנסות בו וליהנות מהתועלות שלו! אם הגעתם עד לכאן, אתם לבטח מחפשים סט גומיות התנגדות לאימונים! כידוע, רצועות האימון מאפשרות לכם לבצע מנעד רחב של תרגילים, הנשענים כולם על פעולת התנגדות. אם טרם התנגדתם לרצועות, הגיע הזמן שתכירו אותן מקרוב! 


הערך המרכזי שמספק סט גומיות התנגדות למתאמנים 

אחת לכמה שנים מושק אביזר כושר שמבטיח להיות "מהפכני, חדשני ומשנה חיים". כמתאמנים, אתם יודעים טוב יותר מאיתנו כי ההצהרות הבומבסטיות האלו, מסתכמות לרוב בהשקה של "עוד אביזר". מרביתם אגב, לא מצליחים להתמקם על הפודיום כאביזרים קלאסיים, ומסיימים את דרכם כטרנדים עם תוחלת חיים קצרה. ומדוע אנו מציינים זאת? משום שגם ישנם אביזרים שלא רק מבטיחים, אלא גם מקיימים. 

את ההצלחה של גומיות ההתנגדות (גומיות כוח) ניתן להסביר די בקלות: הן מעניקות ערך אדיר למתאמנים! לרוב, אביזרי כושר נהנים מיתרון מרכזי / בידול משמעותי אחד בלבד. וגומיות ההתנגדות? הרבה יותר:

  • שליטה על רמת האימון – בשונה ממשקולות לדוגמא הנרכשות ב-X קילוגרמים (וכך עליכם להתאים את עצמכם למשקל/רמת אימון קבועים ולא משתנים), הרצועות גמישות (תרתי משמע) וכך מאפשרות לכם לשלוט על רמת האימון. ככל שאוחזים בקצותיהן, כך רמת האימון קלה יותר. 
  • אתכם לכל מקום – לנייד הליכון, אופניים או סט משקולות מחוץ לבית? קצת פחות אידיאלי. ומה לגבי סט גומיות התנגדות? תוכלו לצאת איתו מהבית לאן שרק תרצו! משקלן הקל של הרצועות והיכולת לאחסן אותן בתיק הגב, מאפשרים לכם לצאת לאימון ספונטני בים, לקחת אותן לעבודה ואפילו לחופשה שלכם! תירוצים? אין! אימונים? מתי שרק תרצו! 
  • מחיר שאינו מעורר "התנגדות" – ואי אפשר לדבר על סט גומיות התנגדות מבלי לדבר על המחיר שלו. כידוע, ישנם מכשירי כושר שעולים אלפי שקלים, ומטבע הדברים אינם נגישים לכולם. אימון באמצעות רצועות התנגדות מותנה בהשקעה כספית נוחה ונגישה! סט גומיות של 11 חלקים לדוגמא, יעלה לכם כאן באתר שלנו 139.90 שקלים בלבד!

דגשים חשובים לרכישת סט גומיות התנגדות:

  • בדקו מהם משקלי ההתנגדות של כל רצועה שאתם רוכשים
  • הבטיחו כי ידיות האחיזה עמידות, חזקות ובלתי שבירות
  • בדקו מהו הרוחב של כל גומיית התנגדות 

"ישנה אחריות על רצועות ההתנגדות?"

ישנם סטים המגיעים עם תעודת אחריות לשנה שלמה, אך גם רצועות שלא. אנו מזמינים אתכם להתרשם מקטלוג רצועות ההתנגדות כאן באתר שלנו! בכל עמוד מוצר ממתין לכם פירוט מלא שיענה על כל שאלותיכם ויספק לכם מידע אינפורמטיבי בעל ערך.

אנו נשמח לאפיין את הצורך המלא שלכם ולהמליץ לכם על סט גומיות התנגדות שעשוי להתאים לכם. לפרטים נוספים, פנו אלינו כעת ונשמח לסייע – 050-870-7099

← לפוסט הקודם פוסט הבא →