לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

אחת ולתמיד – איך תוכלו להתחטב מבלי לצאת מהבית?

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
אחת ולתמיד – איך תוכלו להתחטב מבלי לצאת מהבית?

אביזרי החובה שחשוב שתחזיקו בסמוך אליכם וגם, כיצד תוכלו לנצל את חלל הבית או המרפסת לאימונים. FitBander עם הטיפים המובחרים איך לארגן לכם סט ציוד כושר מושלם לבית

טרנד הכושר מהבית צובר תאוצה בשנים האחרונות בקצב מהדהד. הסיבות לכך רבות ומגוונות – הן נובעות בין היתר מלוח הזמנים הנוקשה של שכירים רבים אשר נמצאים רוב שעות היום בעבודה ואינם יכולים להקדיש זמן לאימון בחדר הכושר או בסטודיו, וכן ברצון ''לרקוד על שתי חתונות'' – להישאר במרחב הביתי ובה בעת לקיים בו את הפעילות הגופנית האהובה עליהם בזמן ובמקום בו אנו מרגישים הכי נינוחים.

אז אחרי שגיבשנו את ההחלטה לקיים את שגרת האימונים שלנו בין כתלי הבית, המרפסת או אפילו בחצר, זה הזמן להבין כיצד נוכל לייצר לעצמנו אימון איכותי וכזה שיוכל להניב עבורנו תוצאות. בדיוק לשם כך FitBander גאה לספק טיפים מובחרים איך לארגן לכם סט ציוד כושר מושלם לבית. 

אתם מוכנים? בואו נצא לדרך...

נצלו את החלל הביתי עד המקסימום האפשרי

יש לכם מחסן שכבר מזמן רציתם לסדר, אך התעצלתם לעשות זאת? מחזיקים בשטח פתוח אותו הייתם מעוניינים לתעל למטרה אחרת? זהו בדיוק הטיימינג המתאים לבצע שינוי שיעניק חיים לחלל הבית שלכם.

נסו לחשוב מראש אילו סוג אימונים הייתם מעוניינים לקיים באותו חלל - קפיצות חבל? הרמת משקולות? אימוני כוח על בסיס משקל גוף? ברגע שתגיעו להחלטה תוכלו להיערך עם הציוד המתאים שיוכל לשמש אתכם לבניית תכנית אימונים איכותית לאורך זמן. 

בדקו גם: סטפר לבית

השתמשו בציוד כושר רב-תכליתי

אימון ביתי הוא בהחלט חלופה מצוינת לטובת ביצוע פעילות ספורטיבית ולעבודה אירובית ואנאירובית, תוך מתן דגש על כל קבוצות השרירים בגוף. זוהי בדיוק הסיבה בגינה חשוב להצטייד בציוד כושר רב-תכליתי, כזה שבאמצעותו נוכל לבצע מגוון רחב של תרגילים כחלק מאימון ורסטילי שיאתגר אותנו בכל פעם מחדש. 

בין האביזרים הפופולאריים שעשויים לשדרג את חוויית האימון שלנו, ניתן למנות גומיות התנגדות, מזרוני אימון, משקולות חופשיות, אביזרי עזר ליוגה ופילאטיס, רצועות TRX, מוט מתח ביתי, חבל קפיצה מקצועי, מכשירים ייעודיים לכפיפות בטן, ידיות כושר, עוגנים לדלת והיד עוד נטויה.

היעזרו באימונים מצולמים

אחרי שהתארגנתם על הציוד הדרוש לטובת האימון, כעת זה הזמן לתת למיטב המאמנים והמדריכים המקצועיים להעביר לכם את הידע שלהם בצורה נגישה, כך שלא תפספסו שום דגש או הערה. 

זה לא סוד כי הרשת מלאה בסרטוני כושר והדרכה שיסייעו לכם להבין בצורה מדוקדקת כיצד נכון יהיה לבצע את התרגיל וגם ממה להימנע. הרשו לעצמכם לחפש אחר האימון המועדף עליכם, וכן למצוא את המדריך (או המדריכה) הנכון אליו אתם מתחברים. 

רוצים לשדרג את חוויית האימון שלכם? אחרי שהסברנו איך לארגן לכם סט ציוד כושר מושלם לבית, FitBander תמשיך להוות בית לקהילת הספורטאים והמתאמנים עם ציוד הכושר המוביל בישראל.

← לפוסט הקודם פוסט הבא →