לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

מוצרי ספורט חדשניים

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
מוצרי ספורט חדשניים

עולם מוצרי ספורט אינו מדשדש במקום. כמו עולם האופנה, גם עולם הספורט מלא בטרנדים חדשים ומוצרים חדשניים, שיוצאים מדי שנה לשוק וזוכים להכרה ופופולריות בקרב המתאמנים. 

נסקור כאן מספר מוצרי ספורט חדשניים ומסקרנים, שיוכלו לשדרג את שגרת האימונים ולהכניס פלפל נוסף לפעילות ספורטיבית שלכם.

מכשיר לאימון הלסת 

מדובר במכשיר בעל חלקים העשויים מסיליקון עם שקעים המיועדים לנשיכה עם השיניים. המוצר בטוח, לא רעיל, עמיד בפני שחיקה, קטן במידותיו, קל לנשיאה ובעל שרוך לתלייה על הצוואר. שימוש קבוע במכשיר לאימון הלסת מחזק את שרירי הלסת, הפנים ומעצב את קו הלסת. המכשיר משפר את זרימת הדם לאזור המוח ומגביר יכולות חשיבה, יצירתיות וריכוז. כל זה רק תוך כמה דקות פעילות ביום.

חבל קפיצה מקצועי  

חבל קפיצה הוא ציוד נוח ופשוט לפעילות גופנית בכל מקום. רובנו למדנו לקפוץ עוד בבית הספר, אבל לא רבים מאיתנו רואים באביזר זה מכשיר אימון יעיל וחבל שכך. בעזרת חבל קפיצה, אתם יכולים לחזק את שרירי הזרועות, הגב, הבטן, הישבן וגם לשרוף קלוריות.
היום אפשר לרכוש חבל קפיצה מקצועי, בו כבר מובנות תכניות אימון מיוחדות, שמאפשרות לבצע אימון כיפי, מעניין ומאתגר, שפשוט לא תרצו להפסיק. בנוסף המכשיר ימדוד עבורכם זמנים, יספור את כמות הקפיצות וקלוריות ששרפתם.

מיני אופני כושר ביתיים

מיני אופני כושר הם מכשיר כושר קומפקטי לאימון בכל מקום. אודות למשקל נמוך ומידות קטנות, אתם יכולים לקחת אותו איתכם לדרך ולהמשיך לשמור על כושר בבית, בעבודה ואף בחופשה.

המכשיר מתאים לאימון רגליים וגם ידיים ומאפשר בניית מסת השריר, שריפת קלוריות מואצת, חיזוק מערכת הלב וכלי הדם ומערכת הנשימה, חיטוב הגוף והורדת מתח.

למכשיר מספר רמות קושי לאימון מגוון וצג דיגיטלי המראה מרחק, זמן, קלוריות ומספר פידולים.

גלגל לאימון בטן

שרירי בטן חזקים משפיעים לטובה על יציבה נכונה, תפקוד איברים פנימיים, שיווי משקל ועוד המון תחומים נוספים לכן, חשוב מאוד לחזק אותם באופן קבוע.
גלגל לאימון בטן הוא רולר המצויד בשתי ידיות. אומנם התרגיל היחיד שניתן לבצע איתו זה להתגלגל, אך התרגיל הזה בהחלט מספק את הסחורה ומהווה פתרון מצויין לכל מי שמעוניין לחזק את שרירי הליבה  בשילוב עם חיזוק כתפיים, זרועות וגב.

לגלגל לאימון בטן יש הרבה יתרונות על פני מכשירים אחרים המיועדים לחיזוק איזור זה. ראשית, הוא מאוד קומפקטי ולא יקר ומאפשר לכם לתת דגש על אימון שרירי הבטן בצורה הממוקדת ביותר.


גלגל חדשני הוא בטיחותי יותר מדגמים ישנים, שכן הוא כולל מעצור שמונע נפילה של המשתמש בעת גלגול המכשיר ומאפשר הגבלה של התנועה בתרגיל. המכשיר מתאים למתאמנים מתחילים ומתקדמים כאחד ומבטיח תוצאות מעולות.

רוצים להתעדכן עוד לגלות אילו מוצרי ספורט חדשניים קיימים בשוק? תפנו אלינו ונשמח לעזור
050-870-7099.

← לפוסט הקודם פוסט הבא →