לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

איך בוחרים ציוד ספורט דרך חנות אינטרנטית?

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
איך בוחרים ציוד ספורט דרך חנות אינטרנטית?
אם אתם לא יוצאים מהבית בשביל להתאמן, מדוע שתצאו מהבית על מנת לרכוש ציוד ספורט? לא יכולתם להגיע למקום מדויק יותר עבורכם – FITBANDER, כאן תוכלו לרכוש ציוד איכותי לאבזור חדר כושר בסטייל ביתי. אתם לא יודעים לאיזו מחלקה להיכנס קודם, אילו רצועות התנגדות מתאימות לכם יותר ומה ההבדל בין מזרני הפילאטיס השונים? לפני שאתם מעמיקים בכל אלו, הבטיחו כי החנות ומוצריה עומדים בכל התנאים הבאים.


נכנסתם אל חנות אינטרנטית לציוד ספורט. איך תבחרו את הציוד המתאים לכם?

בגדול, ישנן שתי גישות לרכישת ציוד ספורט דרך חנות אינטרנטית:

  • הגישה הראשונה נשענת על היערכות לפני הכניסה לחנות. כלומר, מגדירים תקציב, "משרטטים" את חדר הכושר הביתי, מאפיינים את האימונים ובהתאם בוחרים את הציוד המתאים. היתרון: מגיעים מוכנים – מחפשים את הציוד לפי מילות חיפוש, מעמיסים את העגלה וקונים.
  • הגישה השנייה שונה במהותה ונשענת על "הסתובבות" חופשית בחנות ("ניכנס, נתרשם, נקנה"). היתרון: נחשפים למגוון אדיר של אביזרי ספורט, ביניהם גם לכאלו שלא לקחתם בחשבון כי לא ידעתם שקיימים. לדוגמא: הידעתם כי לצד הסטפר ישנו גם מיני סטפר?

לא משנה מהי הגישה המועדפת עליכם, הרי שהמלצתנו בכל מקרה לבחור את הציוד בהתאם לדגשים הבאים:

  • משקל וגודל האביזרים – אל תשכחו כי אתם רוכשים את הציוד לבית/משרד. מכאן, שנדרש מכם להעניק חשיבות אדירה לגודל ולמשקל האביזרים. תנו עדיפות לציוד כמה שיותר קומפקטי – כזה שניתן לאחסן בקלות ולנייד בקלות רבה יותר.
  • הדרכות על מוצרים – כניסה אל חנות אינטרנטית לציוד ספורט מעידה על רצונכם להתאמן לבד בבית. מכאן, שאתם לא רק המתאמנים, אלא גם המאמנים. המלצתנו? לרכוש אביזרים מחנות ספורט המשתפת הדרכות לציוד ואימונים באמצעותו. אצלנו ב-FITBANDER לדוגמא תוכלו ליהנות משפע תכנים מצולמים בערוץ היוטיוב שלנו.
  • אביזרים עם אחריות – לא באמת צריך לציין מהו ערכה של אחריות, אך חשוב מאד לציין כי כדאי לרכוש אך ורק מחנות המספקת אותה. אנו מציעים אחריות על כל המוצרים שלנו!
  • ציוד ספורט עם המלצות – אתם מתעניינים בציוד שמעולם לא התאמנתם בו / אביזר של מותג שאינכם מכירים? לפני שרוכשים – בודקים. קראו על המוצרים/מותגים, כך שתוכלו לקבל הערכה באשר לטיבם והתאמתם אליכם.

אל תשכחו לבדוק: משלוח עד הבית או איסוף עצמי?

ואם כבר עסקנו ברכישה מחנות אונליין לציוד ספורט, אנחנו לא יכולים שלא לשתף אתכם בטיפ הבא: לפני שאתם מתחילים את המסע שלכם עם חנות אינטרנטית לציוד ספורט, בדקו מהי שיטת האספקה – איסוף עצמי או משלוח עד הבית. מובן כי חנות המציעה משלוח גם מספקת חווית שירות-קניה טובה ונוחה יותר, ולכן כדאי לבחור בה.

אנו מקווים שהטיפים שחלקנו אתכם יתרמו לחוויית הרכישה ולבחירות מדויקות אצלנו בחנות. מעוניינים בייעוץ מקצועי, רוצים להתלבט איתנו או לקבל מאיתנו המלצות על אביזרי ספורט מגוונים התקשרו לטלפון  – 050-870-7099

← לפוסט הקודם פוסט הבא →