לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

מתקני כושר שאפשר להחזיק בבית – איך בחורים נכון?

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
מתקני כושר שאפשר להחזיק בבית – איך בחורים נכון?

פעם חדר כושר ביתי היה עניין של מותרות. כיום, השוק מלא במכשירי כושר לשימוש ביתי, כך שגם אתם יכולים לרכוש  ציוד איכותי במחירים סבירים ולקבל אלטרנטיבה מעולה לאימונים בחדר הכושר.

לפני שתחליטו איזה מתקני כושר לרכוש, תזכרו שמכשיר כושר חייב להיות איכותי, קל לתפעול ומתאים לשימוש בבית. עדיף לבחור מכשיר אוניברסלי, כך שכל בני המשפחה יוכלו להשתמש בו. בוא ננסה לברר על מה בדיוק עליכם לשים לב בבחירת מתקני כושר לבית.

ממה מתחילים?

טרם הרכישה, תשאלו את עצמכם את השאלות הבאות:

  • מהי המטרה אותה אתם מעוניינים להשיג באמצעות אימונים בבית. האם זה כדי להעלות מסת השריר, לשמור על כושר גופני טוב, לרדת במשקל, להתחטב וכו'?
  • כמה זמן אתם מוכנים להקדיש לאימונים ובאיזו תדירות להתאמן?
  • האם תרצו לשים דגש על אימונים אירוביים או על אימוני כוח?
  • האם רק אתם מתכוונים להשתמש במתקן כושר או שיהיו עוד בני משפחה שירצו ליהנות ממנו? אם כן -עליכם לקחת בחשבון את המשקל והעדפות של כל המעורבים.
  • מיקום - איזה אזור בבית אתם מתכוונים להקצות למתקן כושר? דירת מגורים קטנה לא תאפשר הכנסת מתקן גדול. חשוב לקחת בחשבון לא רק את מקום הצבת הציוד, אלא גם את המקום הנדרש לגישה נוחה אליו ולפעילות גופנית עצמה.
  • תקציב - כמה כסף אתם מוכנים להקצות לרכישה זו? טווח המחירים גדול מאוד והעלות תלויה ביצרן, בפונקציונליות של המכשיר, אפשרויות נוספות כגון צגים דיגיטליים וטיימרים. בתקציב מוגבל עדיף לרכוש ציוד פשוט יותר, אך לא פחות איכותי שיאפשר להתאמן בהתאם לדרישות.
  • העדפות אישיות - כדאי להתמקד רק במה שאתם באמת אוהבים, אחרת, אתם לא תצליחו להתמיד באימונים קבועים ויעילים. אם למשל, אתם לא אוהבים לרוץ, אז הליכון כנראה לא יתאים לכם. כדאי לרכוש רק את המתקן שיענה על הדרישות והרצונות שלכם.

בהתאם לתשובות שתתנו לשאלות אלו, תוכלו לקבל החלטה באשר לכמות הפריטים, גודלם, מפרט טכני ועלויות של המתקנים והמכשירים שתרכשו.

סוגי מתקני הכושר

ניתן לעשות חלוקה גסה של מתקני כושר למתקנים שנועדו לביצוע פעילות אירובית ומתקנים שנועדו לאימוני כוח בבית. עם זאת, תזכרו שחלוקה זו היא די שרירותית, כי גם במהלך אימון אירובי השרירים עובדים ומתפתחים וכנגד כל אימון כוח מסייע להגברת הסיבולת.

מתקנים לפעילות אירובית שניתן לרכוש לבית הם: אלפטיקל, אופני כושר, סטפר וגם מסלול הליכה המוכר לכולם.

מתקנים לאימוני כוח שניתנים לרכישה הם: מתקני מתח שונים, כלוב כושר, ספת כושר וזאת בצירוף מגוון רחב של משקולות וקטלבלס.

מרגישים שעדיין חסר לכם מידע ואתם מתלבטים? דברו איתנו ונשמח לעזור לכם להיכנס לשגרת אימונים יעילה ונוחה אצלכם בבית. חייגו עוד היום – 050-870-7099.

← לפוסט הקודם פוסט הבא →