לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

יש על מי לבנות: בניית חדרי כושר ביתיים בהתאמה אישית

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
יש על מי לבנות: בניית חדרי כושר ביתיים בהתאמה אישית
אתם מתאמנים על "אוטומט", לא זוכרים מתי בפעם האחרונה נהניתם להתאמן וכל יציאה למכון מרגישה כמלחמה פנימית מול עצמכם? יתכן שחוויית האימון הנוכחית שלכם בינונית עד נמוכה. לשמחתכם, עוצמתה ואיכותה בידיים שלכם, כך שכל מה שאתם בעיקר צריכים הוא להחליט לשפרה. ואיך עושים זאת? עם בניית חדרי כושר ביתיים בהתאמה אישית של FITBANDER!

בניית חדרי כושר ביתיים בהתאמה אישית: ככה עושים את זה

נתחיל מהשורה התחתונה: אנחנו לא רק מוכרים אביזרים לחדרי כושר ביתיים, אלא גם מלווים את לקוחותינו עם ייעוץ ותכנון שלהם. ומה זה אומר? שאתם מוזמנים לפנות אלינו ברגע זה ממש, ולשתף אותנו בחלום חדר הכושר הביתי שלכם. את הוויז'ן שלכם נתרגם לפתרונות – אביזרי כושר המדויקים לצרכים שלכם, ואותם נציע לכם. אז לא, אינכם צריכים להסתייע ביועץ חיצוני המציע תכנון חדרי כושר ביתיים, אלא שתחת קורת גג אחת - FITBANDER, תקבלו מענה איכותי ומלא: תכנון סטודיו ביתי ורכישת הציוד.
אנחנו נתחשב בכל צורך, אילוץ ודרישה, ונתכנן עבורכם מאפס את חדר הכושר הביתי המושלם. ואיך זה עובד?
  • אתם: תשלחו לנו צילום של החדר הרלוונטי בבית, תשתפו אותנו בסוגי האימונים שלכם (אירובי / כוח / אירובי + כוח), ותגדירו בפנינו תקציב לביצוע הפרויקט
  • אנחנו: נדאג כבר לכל השאר
טוב לדעת: בהשוואה לרכישת ערכות כושר ביתיות מוכנות, בניית חדרי כושר ביתיים בהתאמה אישית לוקחת קצת יותר זמן (מאחר שמתכננים אותם מאפס). באותה הנשימה, נציין ונדגיש כי ההשקעה מחזירה את עצמה וללא ספק משתלמת.

"מומלץ לשקול לחיוב רכישת ערכות מוכנות?"

ברור שכן! אמנם נשמח לייעץ לכם ולתכנן אתכם יחד חדר כושר בהתאמה אישית, אך שימו לב: אנחנו בעד שתתרשמו תחילה מהערכות המוכנות, פשוט כי אין לכם מה להפסיד. כפי שתראו בעצמכם, כל ערכה מאופיינת במידת אבזור שונה, כאשר עם תכנונן מטרתנו הייתה לקלוע לכמה שיותר מתאמנים וצרכיהם. מכאן, שיתכן מאד שתמצאו ערכה מושלמת, כך שתוכלו להזמינה תוך שניות. לא מצאתם ערכה המדויקת למשאלותיכם? אנחנו כאן לרשותכם!

"בתוך כמה זמן יוכל להיות לי חדר כושר ביתי?"

אנחנו יודעים, אתם בטח מדמיינים לעצמכם פרויקט ארוך ומייגע. האמנם? מעבר לחוויית האימונים שלכם שחשובה לנו ב-FITBANDER, חשוב לנו דבר נוסף: חוויית תכנון חדר הכושר הביתי שלכם. ולאן אנחנו חותרים? אנחנו מספקים את כל הציוד שתרכשו עד לביתכם ומתחייבים על אספקה עד 4 ימי עסקים. ובפשטות? אתם יכולים להתחיל בחימום, בקרוב מאד תוכלו להתאמן בבית.
אנחנו ב- FITBANDER מומחים בתכנון ויישום בניית חדרי כושר ביתיים בהתאמה אישית! חדר הכושר הבא שיפתח? זה שנמצא בבית שלכם! לפרטים נוספים בנושא שלבי הפרויקט, אורכו ואופיו, התקשרו אלינו כעת ונשמח לסייע – 050-870-7099

← לפוסט הקודם פוסט הבא →