לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

חדרי הכושר שוב סגורים? כך תתאמנו בבית עם גומיות לאימון

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
חדרי הכושר שוב סגורים? כך תתאמנו בבית עם גומיות לאימון
נדמה כי תקופת הקורונה השפיעה באופן רחב על איכות החיים של רוב האנשים. לא מעט אנשים הושפעו מהנגיף ברמה הבריאותית, בעוד אחרים איבדו את מקור הפרנסה שלהם, האיזון הנפשי שלהם והיכולת לפגוש חברים ומשפחה.
מדובר ללא ספק על תקופה קשה ומאתגרת, המצריכה לא מעט כוחות נפש וסבלנות. אחת הדרכים היעילות ביותר לשפר את מצב הרוח ולשדרג את ההרגשה הכללית, היא להשקיע באימון כושר מקצועי ואיכותי.
אנו בחברת פיטבנדר מספקים ללקוחותינו את המגוון הרחב והאיכותי ביותר של גומיות התנגדות ברמות קושי שונות כולל רצועות TRX (תואמות) במטרה לאפשר לכל אחד ליהנות מאימון מקצועי ועצים. בצורה כזו, ניתן לחזק ולהגמיש את הגוף, ליהנות מתחושה כללית טובה יותר וכמובן לשמור על כושר גופני ומראה מעוצב ואסתטי יותר.

גומיות לאימון- אביזר הכושר החשוב ביותר בכל בית

משבר הקורונה גרם ללא מעט שינויים בחיים של רוב האנשים, אך אחד השינויים המשמעותיים ביותר עבור אוכלוסיית המתאמנים, מסתכם בסגירה של חדרי הכושר. לא מעט אנשים רגילים להגיע על בסיס קבוע לחדר הכושר, על מנת לחזק את שרירי הגוף, להעלות מסת שריר או להוריד את אחוזי השומן.
אך ברגע שחדרי הכושר נסגרו בשל הנחיות הממשלה, נוצר מצב של מצוקה בקרב רוב המתאמנים. חשוב לדעת כי ניתן היום להתאמן בבית, בפארק, בחוף הים ולמעשה בכל מקום, באמצעות שימוש באביזרי כושר שונים ומשקל גוף.
ניתן לשלב מספר גומיות כושר בו זמנית, על מנת ליהנות מרמת התנגדות גבוהה יותר ואימון עצים יותר. כמו כן, חשוב לזכור כי מדובר על אביזר כושר קל משקל, אשר אינו תופס יותר מידי מקום ולכן קל ונוח לשנע אותו ממקום אחד למשנהו.

כל הסיבות להצטייד בגומיות התנגדות לצורך אימון ביתי

אימון כושר יכול לאפשר לכל אחד לשמור על מסת השריר שלו, למנוע ירידה ברמת הכושר הגופני ואף לסייע לעצב ולחטב את הגוף. מעבר לפן הגופני, כדאי לזכור כי באמצעות אימון כושר עצים, ניתן ליהנות מהפרשה של הורמונים כגון סרוטונין, אשר ידוע בהשפעה החיובית שלו על מצב הרוח.
בתקופה הנוכחית כל אחד יוכל להרוויח ממצב רוח חיובי יותר, גוף בריא יותר ותחושה כללית משוחררת ונינוחה יותר. באמצעות אימון כושר ניתן להשכיח מחשבות טורדניות, לשפר את איכות השינה וכמובן ליהנות מתחושה של סיפוק והישג, בזכות ההתקדמות ביכולת ובחוזק של הגוף.
כל אחד יכול לבחור את סוג הגומיות המתאים ביותר לצרכים ולמטרות שלו, תוך כדי התחשבות ברמת הקושי הרצויה ובסוג האימון המועדף.
אנו בחברת פיטבנדר נשמח לסייע לכל אחד לבחור את גומיות הכושר המתאימות ביותר עבורו, תוך כדי הקפדה על הצרכים והרצונות של כל מתאמן. אנו מקפידים על מוצרים איכותיים ועמידים, שיוכלו לשמש אתכם לאורך השנים. לקבלת מידע נוסף ולביצוע הזמנות, צרו קשר: 050-870-7099

← לפוסט הקודם פוסט הבא →