לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

היתרונות של משקולות קרסול: שיפור אימוני הקרסול שלך

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
היתרונות של משקולות קרסול: שיפור אימוני הקרסול שלך

איזור הקרסוליים והשרירים הסובבים אותם חווים מתח מתמיד עקב פעולות של ריצה, קפיצה ואפילו הליכה רגילה ומועדים מאוד לנקעים ופציעות נוספות. על מנת למזער את הסיכוי לפציעה, חשוב לאמן ולחזק את האיזור זה.

קרסוליים חזקים ובריאים מציעים יתרונות רבים מעבר להפחתת הסיכוי למתח. חיזוק שרירי הרגל התחתונה מסביב לקרסול תשפר את כל הביצועים האתלטיים שלכם. חיזוק הקרסוליים אינו קשה ומשקולות קרסול הן אחד הכלים החיוניים ביותר לחיזוק האיזור וליצירת רגליים חזקות וחטובות. 

מהן משקולות קרסול?

משקולות קרסול הן משקולות שקשורות לרוב בסקוטש סביב הקרסוליים ומשקלן נע בדרך כלל בין 0.5 ק"ג ל-5  ק"ג. הם מעמיסים משקל נוסף על הרגל על ידי הצמדתם ישירות מעל מפרק הקרסול. החומרים הרכים המשמשים לייצור המשקולות בטוחים לעצמות ונעימים לעור.

מהן היתרונות של משקולות קרסול?

  • משקולות קרסול מסייעות בפיתוח וחיזוק שרירי הרגליים. הם מגבירים את הקושי ומגדילים את העומס במהלך ביצוע התרגילים וגורמים לשרירים לעבוד קשה יותר. ככל שהקושי של התנועות עולה, ככל שהשרירים נאלצים לעבוד קשה יותר, כך תוכלו לקבל תוצאות חיוביות יותר ושרירי רגליים שלכם יתחזקו בקצב מהיר יותר. 
  • הרבגוניות של משקולות הקרסול היא בין הסיבות העיקריות לכך שהשימוש בהן הוא כלי חובה לכל חובב כושר. הן אידיאליות עבור תרגילי משקל גוף, תרגילי אירובי כמו ריצה, רכיבה על אופניים, ריצה וגם הליכה. ניתן לשלב אותן כמעט בכל סוג של פעילות גופנית.
  • משקולות קרסול יכולות לסייע בירידה במשקל. שימוש בהן מגביר את חילוף החומרים מכיוון שהוא גורם לשרירים לעבוד קשה יותר. 
  • על מנת לתת אפשרויות של התנגדות מבוקרת יותר או נוספת בעת הצורך, ניתן להשתמש במשקלים שונים בהתאם לסוג התרגיל או רמת הכושר הנבנית. שינוי משקל בתרגילים שונים יעזור גם לאמן את השרירים הזעירים שבדרך אחרת קשה להגיע אליהם.
  • שימוש במשקולות קרסול לחיזוק השרירים סביב הקרסוליים יסייע בהפחתת הלחץ על מפרק הקרסול, ויתרום למניעת פציעות. תרגילי חיזוק יעזרו גם להגביר את צפיפות העצם ויסייעו לשיפור שיווי המשקל. 
  • באמצעות משקולות קרסול, אתם יכולים לחזק את שרירי הליבה וגם לסייע בחיטוב הגוף הכללי.
  • משקולות קרסול עוזרות להגביר את הסיבולת. שימוש במשקולות קרסול במהלך האימון מעלה את קצב הלב, משפר את הסיבולת והגוף מתחזק.

כאחד האיברים העיקריים שנושאים את משקל הגוף, שרירי הקרסול משפיעים על היכולת לבצע פעילויות כמו ריצה, קפיצה והליכה. קרסוליים חזקים ישמרו עליכם ויקטינו את הסבירות לפציעות הנובעות מנפילות, החלקות ומעידות, שעלולות להתרחש בכל רגע.

באתר האינטרנט של פיטבנדר תוכלו לרכוש משקולות קרסול מבד איכותי ונעים ובמגוון רחב של משקלים. תרכשו את משקולות הקרסול עוד היום ותיהנו מאימונים מאתגרים ומגוונים.

← לפוסט הקודם פוסט הבא →