לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

סטפר עם ידיות: השילוב המושלם של אימון אירובי ופלג גוף עליון

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
סטפר עם ידיות: השילוב המושלם של אימון אירובי ופלג גוף עליון

אתם מעוניינים להיכנס לכושר, לעשות אימון אירובי ובמקביל לעבוד על פלג הגוף העליון? ישנו מכשיר אחד שיעזור לכם להשיג במקביל את שלושת המטרות האלה. זהו סטפר עם ידיות.

מהו סטפר עם ידיות?

מדובר במכשיר שעשוי בדרך כלל מפלסטיק ומתכת וכולל שתי דוושות המדמות את תנועת ההליכה במעלה המדרגות וידיות המאפשרות לבצע במקביל עבודת ידיים. ישנם סוגים רבים של סטפרים, כאשר לרוב המכשירים יש אפשרות לכוון את המהירות והעוצמה של האימון.

יתרונות של סטפר עם ידיות

  • פעילות גופנית בעצימות נמוכה - סטפר מאפשר לבצע פעילות גופנית בעלת עצימות נמוכה, המתאימה לאנשים בכל רמות הכושר. עבור אנשים שאינם יכולים לבצע תרגילים בעלי עצימות גבוהה, סטפר הוא חלופה יעילה לאימון אירובי המשפר את סיבולת לב ריאה.
  • חיזוק  רגליים - תרגילי התנגדות עוזרים לפתח את השרירים ולבנות כוח. סטפר מאפשר לבצע חיזוק וחיטוב של השרירים ברגליים. הליכה בסטפר מפתחת את שרירי הגלוטאוס, שרירי הירך האחורי ושרירי השוקיים באותו אימון.
  • עובדה על פלג הגוף העליון - הידיות של הסטפר מאפשרות לעבוד על פלג הגוף העליון. שלא כמו ריצה על הליכון, אימון על סטפר מאפשר להשתמש בזרועות. כשאתם רצים, הזרועות צריכות להיות חופשיות כדי לעזור להניע את הגוף קדימה. כך שפלג הגוף העליון נשאר ללא מאמץ בזמן שהרגליים עושות את כל העבודה. בזמן אימון על סטפר עם ידיות, אפשר לעבוד על שרירי הידיים בו זמנית. כמו כן, אפשר לבצע תרגילי ידיים באמצעות החזקת משקולות או באמצעות גומיות התנגדות אותן ניתן לחבר למכשיר. אמצעים אלו מאפשרים לבצע מגוון תרגילים לפלג הגוף העליון תוך כדי שימוש בסטפר.
  • נוחות וקומפקטיות - סטפר בדרך כלל תופס פחות מקום מאשר מכשירי כושר ביתיים גדולים יותר. גם סטפר עם ידיות  הינו מכשיר קומפקטי, מה שהופך אותו למתאים ביותר להצבה בחלל הבית. הוא נועד להתאים כמעט לכל חלל וקל לאחסן אותו כאשר אינו נמצא בשימוש. 
  • בטיחות - עבודה על סטפר עם ידיות בטיחותית מאוד. במהלך האימון בסטפר הרגליים לא עוזבות את הדוושות ולכן אין פגיעה במפרקים, שעלולה להתרחש במהלך הריצה למשל. 

מי אמר שאימון טוב חייב להיות קשה או מעיק? סטפר עם ידיות הוא דרך מצוינת לגוון את שגרת האימונים הקבועה שלכם, לאתגר את השרירים בפלג הגוף העליון והתחתון, להגביר את האינטנסיביות של האימון ולהחיות מחדש את האהבה שלכם לפעילות אירובית.
אם אתם מעוניינים ליהנות מכל היתרונות האלה בשגרת האימונים שלכם, אנו ממליצים בחום להוסיף סטפר עם ידיות לחדר הכושר הביתי שלכם. 

באתר של פיטבנדר תוכלו להתרשם ולרכוש סטפר פרימיום עם ידיות, בזכותו תעצימו את הפעילות האירובית ותחזקו את הגוף שלכם במהרה.

← לפוסט הקודם פוסט הבא →