לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

רצועות התנגדות: כלי חובה לאימון כוח וגמישות

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
רצועות התנגדות: כלי חובה לאימון כוח וגמישות

אין ספק שגמישות היא תכונה חשובה בדיוק כמו הכוח, אבל האם אתם באמת משקיעים בפיתוח של 2 האלמנטים האלו? בדיוק כמו מזון בריא ושתייה מרובה, כוח וגמישות הם קריטיים לרווחתנו. כאשר אחד מהם אינו מפותח מספיק נוצרת בעיה. 

אימוני כוח לבדם גורמים להתקצרות של השרירים, יוצרים הפחתה של טווחי התנועה במפרקים ועלולים להוביל לפציעות ואילו אימוני גמישות לבדם עלולים לגרום לגמישות מוגברת, שללא עלייה מקבילה בכוח תורמים לאי יציבות במפרקים וניחשתם נכון – לפציעה.

חשוב להכיר בכך שכוח וגמישות חייבים להיות מאוזנים כדי לשמור על יציבה, חוזק ובריאות. אז איך משיגים זאת? הכירו את רצועות ההתנגדות!

מהן רצועות התנגדות?

רצועות התנגדות הן גומיות שעשויות מחומר צפוף ואלסטי. כאשר הן נמתחות במהלך התרגילים, נוצרת התנגדות המספקת עומס נוסף על השרירים. רצועות התנגדות מגיעות במספר צבעים בהתאם למידת הקשיחות וההתנגדות שלהן. כל מתאמן יכול לבחור את רמת העומס הנדרשת.

יתרונות של רצועות התנגדות באימוני כוח וגמישות

  • רצועות התנגדות יכולות לשמש הן כאימון גמישות נפרד והן לתרגילי מתיחות בסוף האימון. המתח של הרצועות מגדיל את המרווח בתוך המפרקים בזמן המתיחה ובכך משפר את הגמישות. 
  • תורמות לבניית כוח השריר על ידי יצירת התנגדות לשרירים במהלך התרגילים. בנוסף חל שיפור בכוח האחיזה, בכוח הזרועות, ביכולות המוטוריות הגסות ובכושר פונקציונלי הנדרש לביצוע פעילויות יומיומיות כמו הליכה, דחיפה וכפיפה. 
  • רצועות התנגדות מאוד קלות ונוחות לשימוש, מתאימות לאימון לכל הגילאים ויכולות להיות פתרון נפלא לאימון של כל בני המשפחה. רצועות התנגדות לא תופסות מקום ואפשר לבצע בעזרתן מגוון רחב של תרגילים לפיתוח כוח וגמישות.
  • הרצועות מהוות חלופה בטוחה יותר לאימוני כוח עם שמקולות. עם הרצועות יש לכם יכולת לשלוט ברמת ההתנגדות של הרצועה האלסטית. 
  • הרצועות מאפשרות אימון ברמות קושי שונות. ניתן לבצע מתיחות קלות על מנת לעבוד על טווחי התנועה או חזרות אינטנסיביות לבניית השריר. כמו כן, רצועות התנגדות מגיעות במספר דרגות קושי. 
  • רצועות התנגדות הינן אביזר זול ומתאים לכל כיס.

האם עכשיו השתכנעתם שרצועות התנגדות הן כלי חובה לאימון כוח וגמישות? תזכרו, שיותר מדי גמישות ללא כוח יגרמו לחוסר יציבות ויסכנו את הגוף שלכם. יותר מדי כוח ללא גמישות וגופכם יהפוך לגוש נוקשה, שאינו חווה תנועה בריאה וגורם לשחיקה מיותרת במפרקים.

תקפידו תמיד במהלך האימון לתת דגש הן על הגמישות והן על הכוח ותבטיחו לעצמכם שנים ארוכות של גוף חזק, בריא וגמיש.

תרכשו סט של רצועות התנגדות, איתן תוכלו ליהנות מאימון מגוון ובטוח בכל מקום ובכל שעה. באתר שלנו ניתן למצוא מגוון גומיות התנגדות ברמות קושי שונות ובמחיר נוח. אל תתמהמהו ותעשו הזמנה עוד היום!

← לפוסט הקודם פוסט הבא →