לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

להתכרבל מתחת לשמיכה? קומו לשכיבות סמיכה!

פורסם ע"י Daniel Zrihen בתאריך
להתכרבל מתחת לשמיכה? קומו לשכיבות סמיכה!

אז מה אתם מעדיפים: "להימרח" על הספה, להתכרבל בשמיכה וליהנות ממצב מנוחה, או לבצע אימון כוח יעיל, נגיש ו"מתגמל" – שכיבות סמיכה? לפני שאתם חושבים על תשובה, דעו כי ניתן ואף רצוי לשלב בין השניים. מדוע? משום שכל אימון מוצלח – כוח או אירובי, נשען גם על מנוחה והרפיית הגוף. הבעיה מתחילה כשהמנוחה הופכת להיות פס הקול הדומיננטי, בעוד האימונים התורמים לחיזוק הגוף והנפש, על תקן קולות רקע.


אנחנו ב-FITBANDER שמחים לעניין אתכם באביזר חובה – לכל מתאמן ובכל חדר כושר ביתי: זוג ידיות לשכיבות סמיכה. אז נכון, תוכלו לבצע את התרגיל ללא הידיות, אך תרומתן לחוויית האימון – אדירה!


איך ניתן להסביר את הפופולאריות של שכיבות הסמיכה?

מיותר לציין כי ישנם מאות (!) סוגי תרגילים וטכניקות לחיזוק הגוף. לצד שיטות אימון ותרגילים שנאלצו להסתפק בתוחלת חיים קצרה, מסתבר כי ישנם תרגילים שלא יהיה מוגזם להגיד כי זכו ב"חיי נצח". אחד מהם? שכיבות הסמיכה. נדירים אימוני הכוח – במסגרת אישית או קבוצתית עם מאמן, שלא משולבים בהם הפוש אפ'ס – שכיבות הסמיכה. ואיך ניתן להסביר את הפופולאריות הרבה של התרגיל? די בקלות:

  • שלא כמו תרגילי כושר אחרים, את שכיבות הסמיכה אפשר לבצע פשוט בכל מקום! גם אם אתם נמצאים כרגע במשרד, בחופשת בטן גב או בסלון בבית, אתם יכולים לבצע את התרגיל
  • שכיבות הסמיכה הן ההוכחה כי חיזוק הגוף אינו מצריך בהכרח השקעה אדירה בזמן. הקפדה על ריטואל של סטים וחזרות בתדירות מומלצת (אלו דורשים בהשקעה מינימלית של זמן), תאפשר לכם ליהנות מחיזוקם של הכתפיים, החזה והידיים

"יעילות התרגיל ידועה לי, רק שהמגע עם הרצפה..."

יתרונותיו של תרגיל הפוש אפ? ידועים לכל! והחיסרון המגולם בו? גם אליו ראוי להתייחס. ישנם אלו שנמנעים מביצוע התרגיל, זאת מאחר שנדרש מגע ישיר של הידיים עם הרצפה / דשא / משטח בחדר הכושר. גם אתם נמנים בקבוצת מתאמנים זו? תוכלו לבצע שכיבות סמיכה בתנאים ובדרך שלכם עם ידיות פוש אפ: עם אחיזתכם בידיות, תוכלו לבצע שכיבות סמיכה בנוחות המקסימלית! מעבר לכך, הידיות מותאמות לשימוש ורסטילי, כך שתוכלו לבצע באמצעותן גם אימוני בטן, פשיטות מרפק ועוד. 


חווית אימון אדירה בזכות ידיות הפוש אפ

את שכיבות הסמיכה? אתם כבר מכירים! ואת ידיות הפוש אפ? נכיר לכם עכשיו! לפניכם, התכונות והמאפיינים הבולטים של ידיות המתכת באמצעותן תוכלו ליהנות מאימון חוויתי, יעיל ומספק:

  • משקלה של כל ידית המצופה בספוג קשיח - 100 ק"ג. משקל הנשיאה בסך הכל – 200 ק"ג
  • תקופת האחריות הניתנת לכם: חצי שנה
  • והעלות? 69.90 שקלים בלבד! (ברכישה מעל 80 שקלים באתר, המשלוח – חינם!)

    לפרטים נוספים והתייעצות בנושא אביזרי כושר לרבות משקולות, גומיות התנגדות ועוד, התקשרו – 050-870-7099


← לפוסט הקודם פוסט הבא →