לחוויית גלישה אופטימלית באתר זה אנו ממליצים לגלוש דרך אחד הדפדפנים הבאים- Edge, Chrome, Safari, Firefox

העגלה שלך

האם גומיות התנגדות יכולות לפתח שריר כמו משקולות?

פורסם ע"י Sagiv Levi בתאריך
האם גומיות התנגדות יכולות לפתח שריר כמו משקולות?

האם ניתן לפתח גוף עם גומיות התנגדות, בדומה לאימונים עם משקולות? שאלה נפוצה בקרב לקוחותינו. במאמר זה נענה לשאלה זו בהרחבה.

גומיות התנגדות הפכו בזמן האחרון לאמצעי אימון ראשי בקרב רבים מאיתנו. גומיות אימון אלו מאפשרות לבצע מגוון רחב של תרגילים. ולשמור על כושר, מהבית ומכל מקום אחר די בקלות.
רבים שואלים אותנו, האם גומיות כושר אכן נותנות את אותו האפקט כמו המשקולות בחדר כושר?

אז התשובה היא כן!
גומיות התנגדות מהוות תחליף מושלם למשקולות. ניתן דוגמה. כשאתם מבצעים תרגיל ליד הקדמית עם משקולת, ישנה התנגדות כלפי מטה בעצם, ניתן למדוד את ההתנגדות הזו באמצעות יחידת המידה קילוגרם, שזה גם אמצעי המדידה של משקל בכללי. כמו שנחזיק משקולת 5 ק"ג, נרגיש התנגדות של 5 ק"ג כלפי הקרקע. כך גם באמצעות גומיות כושר! כל גומייה היא בעובי מעט שונה, לכן מייצרת משקל מעט שונה. נוכל לחבר את גומיות הכושר בוריאציות שונות - 2 גומיות התנגדות, 3 גומיות התנגדות וכן הלאה.. וכך לייצר עשרות משקלי התנגדות שונים, ובסופו של דבר להעניק לשריר את אותה ההתנגדות שהיה רגיל ממשקולות, אך כעת עם גומיות ההתנגדות!

גומיות האימון של פיטבנדר הן הגומיות הטובות ביותר שקיימות כיום בשוק. רק בפיטבנדר תוכלו למצוא מגוון רחב של גומיות כושר עם שנה אחריות מלאה! על הכל!

לא בטוחים איזה גומיית התנגדות מתאימה לכם? התקשרו עכשיו: 050-870-7099

התחילו להתאמן מהבית כמו מקצוענים, הזמינו את גומיות ההתנגדות של פיטבנדר ופתחו לכם עולם חדש מגוון מעניין ומאתגר של אימונים - מהבית, מהפארק, מהסטודיו, חדר הכושר, או מכל מקום אחר!

גומיות כושר / גומיות ספורט / גומיות התנגדות / גומיית התנגדות / ספורט מהבית / אימונים מהבית / פיטבנדר / פיט בנדר / גומיות אימון / גומיות אימון מחיר / פשוט לשמור על כושר 

← לפוסט הקודם פוסט הבא →